-
Nä,han har inte svarat än. Har väl inte lunch än.Så han har säkert inte sett messet än. han brukar kolla när han äter. Så vi får se sen.Tuttie skrev 2008-02-04 11:32:59 följande:Okej ja men det är ju bara kolla upp på jobbet hur mycket semester du får, det löser sig nog.. vad säge rP då ? Fått nått svar? -
P ringde för ett tag sen. och han var sugen att åka, tyckte det var ett bra pris. men vi ska kolla upp vår buffert och ekonomin i övrigt och så ska vi prata mer ikväll. Men det skulle då inte vara några problem att ta ledigt från jobbet då. Men vi får se.
Ska strax åka på käkgymnastiken. Suck, vill inte iväg, vill bara vila, foten värker som attan.
-
Har räknat med alla tillägg nu och då skulle resan gå på 7872. Låter som ett bra pris va?
-
Är nu tillbaka från käkgymnastiken. Har dock inte så mycket känningar i käkarna som jag brukar ha efteråt. Så det är ju bra.
Camilla: Oj, vad berest du är. Jo,vi har hittat en billig resa. men vi ska ska som sagt diskutera det ikväll. men jag är väldigt peppad på att åka. men ekonomin har tyvärr nåt att säga öxå.
Sussie: ja,det var lite skillnad. Men tog ni apollo smile? Det är kanske lite dyrare.
Ska strax på jobbet. Inte ett dugg peppad, men men, det är ju bara 4 timmar. -
Ok, men då var det kanske billigare när ni beställde. Ni tog mat och försäkringar och så?Tuttie skrev 2008-02-04 15:56:16 följande:Vi tog oxå det... -
God morgon
Det blir ingen resa för oss. Även om vi absolut vill iväg så ansåg p att det gör det svårt för mig att hitta ett nytt jobb än det jag har. För om jag får ett annat så är det inte så kul att säga ,nä men jag ska iväg en vecka. Tror dock att om jag skulle få ett annat jobb så skulle dom acceptera det, för om jag bokat redan före så kan dom inte göra nåt åt saken. men jag får tyvärr ge mig den här gången. Ska ringa rekryteringsenheten idag och höra hur det ser ut på arbetsfronten. Jag mår så ruskigt dåligt just nu, vill bara storgråta. Allt jag säger och gör blir fel. Har massa hushållsgrejer att göra och varje morgon är det så stressigt med Tindra, trots att jag inte ska iväg sen. jag måste vara helt dum i huvudet. Hur ska jag palla ett heltidsjobb när jag reagerar så här när det finns all tid i världen. Fast då kanske får mer hjälp på morgonen av P. Förlåt för mitt ego och negativa inlägg, behövde bara skriva av mig lite.
-
Sofia: jaaa,hämta den snart. den börjar samla damm...du har inte tid att hämta den idag?då håller du dig ju sysselsatt en stund oxå.
-
Sofia: jaaa,hämta den snart. den börjar samla damm...du har inte tid att hämta den idag?då håller du dig ju sysselsatt en stund oxå.
-
mamma till Viktor skrev 2008-02-05 10:19:51 följande:
Annica: Jag tror du skulle må bra av ett heltidsjobb så du får tänka på något annat. Kram.Ja,det tror jag oxå. Har messat rekryteringsenheten, får se vad dom säger. -
mamma till Viktor skrev 2008-02-05 10:21:09 följande:
Tyvärr så har jag fel bil idag Annica! Men ska absolut försöka hämta den i veckan, hur jobbar du?Fel bil?ryms den inte menar du? Jag är ledig imorgon och på lördag. Jobbar torsdag och fredag, men far iväg kvart över 4, så jag är hemma under dagen. Jobbar heldag söndag.