För oss med barn som inte sover!!!
När man är förbi av trötthet efter att inte sovit mer än ett par timmar i streck dag efter dag... UHÄÄ!!! Har skrivit i trådar bett om tips och stöd men knäcks ännu mer av inägg från mammor som inte har barn med SÖMNPROBLEM.
Här kan vi stötta varandra ge varandra tips och på riktigt fundera (vågar inte dkriva diskutera) över sovmetoder. Eller varför inte bara ge varandra omtanke...
I detta kaos av trötthet kan minsta lilla bagatell få mig att storgråta... Inte minst när min son gör det.
Detta postas tio i sex efter tre vakna timmar i rad.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-04 10:30:57:
Här är listan för oss med barn som inte sover...
Natthjältarna *listan*
www.familjeliv.se/Forum-3-23/m28433157.html
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-08 21:00:34:
VÄLKOMMEN att skriva upp dig på listan. där kan du också se vilka åldrar som är representerade i tråden...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 13:35
fortsättningstråd
www.familjeliv.se/Forum-3-23/m30694736.html
Ibland kan man ju bara bli så arg på sin älskade man!!! Ni med??? Alltså...sonen är hos dagm en bra bit bort o jag brukar då ta bilen. Framför allt en morgon som denna, kallt, en sjuk o hängig dotter, en sjuk o hängig mamma... När jag efter mkt om o men fått på alla tre kläderna, satt tjejerna i vagnen o ska plocka med mig saker som ska med...hittar jag inte bilnyckeln (har bara EN som funkar som startnyckel - den andra borta grrr...)! Ringer mannen som "Åh f-n, den fick jag visst med mig...." GRRRRRR! Barnen gråter, väntar på att komma iväg... Tänker; "Ok, får väl gå...måste bara klä på alla mer....men nej, vi har ju inte ståbrädan hemma!" Så mannen får med svansen mellan benen låna en bil på jobbet o åka hem med nyckeln. Eftersom det skulle ta en halvtimme fick jag ta av alla barnen kläder o liksom börja om från början... o bara vänta... *** Tur jag älskar honom så mkt ändå!!!