• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • bluebride

hej igen ts, så du har startat en egen tråd, får man joina?

Längtar efter barn!
  • bluebride
    oxle bo skrev 2008-02-28 11:35:48 följande:
    själv klart välkommen.. lägg till dig på listan..
    tack, är lista den andra tråden el finns det ngn här i tråden?
    Längtar efter barn!
  • oxle bo

den andra tråden, såg att du redan hade gjort det

hur känner du dig..gravid?

bluebride skrev 2008-02-28 11:37:47 följande:
    tack, är lista den andra tråden el finns det ngn här i tråden?
  • bluebride
    oxle bo skrev 2008-02-28 11:39:59 följande:
    den andra tråden, såg att du redan hade gjort det hur känner du dig..gravid?
    jag vet inte, har tecken på det. men jag vågar inte hoppas
    Längtar efter barn!
  • Wilma00

beklagar mig lite bara.. är säkert inget nu heller.. Men solen skiner iaf. Vad gör jag om jag blir ensam kvar i denna tråden och ni andra blir gravida? kram tjejer.

• 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-02-28 13:52:14 följande:
    beklagar mig lite bara.. är säkert inget nu heller.. Men solen skiner iaf. Vad gör jag om jag blir ensam kvar i denna tråden och ni andra blir gravida? kram tjejer.
    men bara för att jag tex blir gravid så lämnar jag inte tråden...vill ju vara med och peppa alla andra.
    Fast jag tror mer på att jag är den som är sist kvar.
  • Wilma00

snart får vi byta namn då... tillverkad 2008 eller nått, då näst sista månaden är mars, på å försöka. om vi inte vill hoppa över så vi inte får decemberbarn. Vi planerar men vi försöker varje månad iaf..

• 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-02-28 14:48:15 följande:
    snart får vi byta namn då... tillverkad 2008 eller nått, då näst sista månaden är mars, på å försöka. om vi inte vill hoppa över så vi inte får decemberbarn. Vi planerar men vi försöker varje månad iaf..
    Nja tråden heter ju kort o gott 2008 så om man hinner få barn i dec eller plussar 2008 spelar mindre roll
    Kan tänka mig att det kanske inte är så kul att fylla år i dec men jag och sambon tänker inte sluta försöka pga det iaf.
  • Wilma00

jag tycker om att fylla i december... värre i januari ju då man inte har några pengar för man fick lönen för tidigt i december.
    nä sist vill jag hellre va än först. Månaden kvittar faktiskt. Blir bara så trött på att decemberbarn skulle va sämst utvecklade som vissa påstår.. blä. Det har ju inte med vilken månad man är född i!! Suckar på okunskapen. Sen finns det ju midsommar, kan inte va så skoj det heller.. eller semestermånaderna då alla e borta.. Eller 29 februari.. 14 februari... 1 april kan deffintivt inte va nnå höjdare.. Är du aprilskämt eller typ .... hihi.

8Viola2 skrev 2008-02-28 14:52:23 följande:
    Nja tråden heter ju kort o gott 2008 så om man hinner få barn i dec eller plussar 2008 spelar mindre roll Kan tänka mig att det kanske inte är så kul att fylla år i dec men jag och sambon tänker inte sluta försöka pga det iaf.