• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-03-01 14:07:13 följande:
    TACK 2008 är ju vårat år ditt kommer jag lovar.jag ska göra ett nytt test i morgon.. för o vara på den säkra sidan..
    Jag jag hopppas verkligen att 2008 är vändningen på detta tråkiga försökande.
    Om du lovar att det kommer så får jag väl tro dig
  • Wilma00

Trött och lättväckt. Om nätterna. suck.Sover inte tungt typ genom hela natten... Lite jobbigt och irriterande när man inte kan somna om. morrr.. men jag tror inte det har med bebbe å göra. Kanske för det inte är någon fullmåne. Å innan mens också.
    Har ätit tacos nu hemma hos mor o far. gott. Maken är i gbghos sin mamma idag bara.. Inväntar honom här. Längtar.
    kram tjejer.

• Nork

Grattis Nyköping!!!!!! Vad roligt. Har du gjort något mer test? Jag har BIM idag. Men jag vågar inte testa. Tror inte att det är något nämligen

Men vad härligt för dig. Du måste dock lova att hänga kvar i tråden!! Jag hoppas ditt + smittar av sig oss andra!

På tal om något annat. Finnar!!! Jag har fått så sjukt mycket finnar sen jag la av med p-pillren. Har ni andra det oxå. Någon som har bra tips för att bli av med dom? Det är ingen grov acne utan bara dom härliga små röda prickarna. Tycket det lyser: -JAG HAR SLUTAT MED P-PILLER OCH HAR FÅTT SJUKT MKT FINNAR om mig. Jobbigt och irro

• oxle bo

testade i dag med,
    det står gravid på stickan
    jag är så lycklig, lyckades på första försöket..
    nu hoppas jag bara att lillen vill stana kvar..

Nork: testa, hur känner du dig?

• Nork

Härligt!! Jag hoppas oxå att du ska få behålla detta barn. Det ska bli så kul att följa dig. Tänk att du blev först ut!

Jag vet inte om jag känner något direkt. Brukar ju inte känna något inför mensen heller, så det känns liksom inget alls. Möjligtvis att brösten känns lite större. Men det gör dom kanske inför mens... Jag brukar inte tänka så ofta hur min kropp beter sig
    Hmmm jag kanske skulle ta ett test ändå. Men jag drack lite vin igår. Jag tror ju som sagt att det är - så jag lever som vanligt Kanske lite oansvarigt, men men... Påverkar det testet tror du?

• oxle bo

att du drack vin?
    nä det tror jag inte, har du ett test hemma?
    jag mår illa det var de som fick mig o testa, brösten är som vanligt.

• Nork

Har ni köpt några "barn" böcker på rean. Inte sånna man läser för barn utan mer gravid och när barnet är fött böcker? Jag vill, men är rädd att någon liksom kommer på mig. Pinsam man är!!!! Vet inte varför, men man kan ju liksom inte prata sig ur det hela... Det är ju väldigt bra priser på dom nu!

• Nork

ja, jag har billiga tester + ett dyrt. Men man kanske skulle slösa ett billigt test. Nu blir jag nervös!!

• Wilma00

nej lite vin ska ju inte påverka testet.. Och det påverkar inte ev. bebis heller eftersom den lever inte av mamman än. Minns inte vilken vecka som den böjrar leva på mamman.
    säkert inget här. hade sex igår och maken kände inte av tappen ens... Den är borta.
    Trängdes med magar och barn på ikea igår. suck.. barngråt.. Tänk om det var mitt barn? Undrar hur Robin skulle låtit ibland... Hur det skulle varit om han hade varit här...
    HÅll en tumme på att jag får komma till Samhalls montering, vore toppen + att bussen stannar utanför. Tack vare att dom bygt en ny väg där. Känner mig lite deppig. kram tjejer.

• oxle bo

jag har en gravid bok sen föra graviditeten, tycker det är jätte bra o läsa vad som händer med dig o barnet,
    får du ett + tycker jag att du ska springa o köpa en

kanske kan vara jobbigt o ha boken hemma om du inte skulle +a
    ska du testa?kram