• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • Nork

Mhmmmm då är det bara å tuta å köra

8Viola2 skrev 2008-02-26 14:07:52 följande:
    Ja jag har också väntan på BIM framför mig nu eftersom jag tror mig ha ÄL idag. Testar inte med stickor denna månaden men flytningarna samt ÄL-värken bekräftar det.Kram
  • Wilma00

testar inte heller med stickor, räcker med gravidtestena. Fick nog extra flytningar efter mitt tidiga mf.... lite ont i brösten...

• 8Viola2
    Nork skrev 2008-02-26 19:33:06 följande:
    Mhmmmm då är det bara å tuta å köra
    Eller jag tror ägget släppt under natten tills idag.
    Men räknar idag som ÄL-dag.
    Får se om det blir något mys eftersom killen inte är hemma förrän sent och ska jobba imorgon.
  • Wilma00

Du får väl offra lite.. hihi skojar bara. Killen det låter som du har en son. Blir så full i skratt.. Men man sa ju min kille, när man inte var gift, du då e du gift, sambo, fästmö? Nu myser vi för skojs skull.
    Ska ut i blåsten i morgon. Till af... Fast det är väl inget nytt inom jobb tyvärr. suck går så långsamt ibland. kram!

8Viola2 skrev 2008-02-26 19:38:58 följande:
    Eller jag tror ägget släppt under natten tills idag.Men räknar idag som ÄL-dag.Får se om det blir något mys eftersom killen inte är hemma förrän sent och ska jobba imorgon.
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-02-26 19:54:47 följande:
    Du får väl offra lite.. hihi skojar bara. Killen det låter som du har en son. Blir så full i skratt.. Men man sa ju min kille, när man inte var gift, du då e du gift, sambo, fästmö? Nu myser vi för skojs skull. Ska ut i blåsten i morgon. Till af... Fast det är väl inget nytt inom jobb tyvärr. suck går så långsamt ibland. kram!
    Jag offrar gärna men frågan är om han orkar
    Det är lite roligt just det vad man ska kalla sin partner.
    Han heter både gubben, sambon och älsklingen. Denna gången killen men vi är sambo och fästmö o fästman.
    Kallade min sambo för karl på ett jobb jag hade förut och då fick jag höra att det kunde man absolut inte kalla honom, jag var ju inte så gammal. Nehe så nu är det oftast sambo!
  • oxle bo

vill att tiden ska gå fortare,vill att det ska vara den 4 idag men jag tänker tjuvtesta på söndag.. har laddat upp med 2 test

82Viola: hur gick det? orkade gubben när han kom hem

• 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-02-27 19:51:42 följande:
    vill att tiden ska gå fortare,vill att det ska vara den 4 idag men jag tänker tjuvtesta på söndag.. har laddat upp med 2 test 82Viola: hur gick det? orkade gubben när han kom hem
    Nej han orkade inget
    Får förlita mig på att det som blev dagen innan ÄL räcker.
    Men jag väntar inte på ngt annat än mens om ca 2veckor.
  • Wilma00

viola ni får ha lite efter istället oxå.. det höjer mysfaktorn ändå tycker jag. håller tumamrna..
    idag har jag varit tröttare än tröttast.. men det är väl inget. sen har jag en finne vid vårtgården dumt. Den har varit där ett tag.. huvudvärk. vaknat tidigt och inte kunnat somna om för maken snarkar.. blä. i morogn har jag iaf sovmorgon.. hoppas jag. När börjar du jobba viola?

Vad har ni andra för jobb? Fick inte reda på så mycket idag men jag är med på samhalls lista iaf. har lite förtur eftersom jag är i jobb garantin.. bra det. sen får vi hoppas att jag gör bra nytta där oxå.
    kram tjejer.

• Wilma00

idag har jag varit trött och det ömmar lite i tjejmagen... sugen på majs, fast vi hade inget hemma, får köpa i morgon, behöver en liten promenix till affärn. tänkte baka kanske.. vill iaf. kram.

oxle bo skrev 2008-02-26 12:10:24 följande:
    hej.. har haft lite ont i tjej magen till o från nu i ett par dagar kan ju hoppas att det betyder något bra..men ska jag vara ärlig så tror jag inte det, käner mig inte garvid för fem öre,inte som föra gången en vecka kvat till BIM..hur mår ni?Nikithea: grattis vad kul!! men vad är kontrastultraljud?kram
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-02-27 23:11:14 följande:
    viola ni får ha lite efter istället oxå.. det höjer mysfaktorn ändå tycker jag. håller tumamrna.. idag har jag varit tröttare än tröttast.. men det är väl inget. sen har jag en finne vid vårtgården dumt. Den har varit där ett tag.. huvudvärk. vaknat tidigt och inte kunnat somna om för maken snarkar.. blä. i morogn har jag iaf sovmorgon.. hoppas jag. När börjar du jobba viola?Vad har ni andra för jobb? Fick inte reda på så mycket idag men jag är med på samhalls lista iaf. har lite förtur eftersom jag är i jobb garantin.. bra det. sen får vi hoppas att jag gör bra nytta där oxå. kram tjejer.
    Ja kanske ska ta en sväng i sänghalmen lite sådär i efterhand

Jag börjar den 11:e mars så det är 12dagar kvar nu