• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • Nikithea

Jag är född på luciadagen. Det har jag tyckt varit jätte bra hela mitt liv. Med undantag för det år jag skulle fylla 18 då, och alla mina kompisar är födda i flera månader tidigare... Jag har funderat på att låta bli att försöka nu fram till maj, men det har absolut inget med att inte få decemberbarn att göra, utan att jag ska jobba som konsult från slutet av mars fram till 31 januari, ett vik för en som går på mammaledighet. Så då tänker jag att det skulle vara smidigt att det inte hände nåt för tidigt. Men å andra sidan så har det ju inte hänt nåt på två år så varför skulle det hända nåt innan maj?

• Pyro pyret

Nikithea:
    Månag som är födda på händelse dagar här...eller har vi många händelse dagar i detta land?

Om du känner att du verkligen vill ha uppehåll så är det ju bra, men annars så tycker jag att man ska ta det som det kommer. Om det är nått man lärt sig av denna försöka skaffa barn tiden så är det ju just det att man inte kan planera. Skulle du bli gravid så har de säkert förståelse för det också även om det kanske inte är vad de önskar mest av allt.

Nu ska jag iväg på middag och bio (johnny Deep och jag ikväll)så ni tjejer får ha en trevlig fredags kväll.

• Wilma00

undrar om jag ska avreagera mig och sopa nere i källaren? Brukar göra det när jag är arg. Fast nu har jag pratat av mig lite igen. så det är rätt bra. Tur jag har er i tråden här oxå... fast jag kollar på glamour nu. Men är lit trött.. Undrar om det är bebistrött eller nått annat.
    Sover bäst när det är fullmåne.

Nikithea... Eller när man skulle börja övningsköra.. På sommarn då har ju alla semesterstängt.. orättvist. Men det kom jag över. Å så köper jag ju inte sprit heller... hihi..
    Åhh konsult låter spännande, nog bra kanske och fokusera på jobbet då men jag vet inte. NÄr ni pausar kanske det blir nått. Man vet ju aldrig.

Ska försöka komma in på Samhalls montering i Nässjö. Det ser bra ut hoppas jag. kölista tyvärr, men har förtur eftersom jag är i jobb och ersättningsgarantin. ALltid nått. Läste om att folk där fått fast anställning på andra företag oxå..
    kram tjejer!

• oxle bo

jag gjorde ett test nu..det blev ett svagt +
    men synligt,man behöver inte ansränga sig för o se det..

är jag gravid? jag kan väl inte ha kvar hormoner sen i dec?

• Wilma00

vet inte.. minns inte själv hur det var för mig... Det sjunker väl ganska snabbt men vet inte hur snabbt. HÖr med bm nästa vecka. mens än då? Annars lycka till.. lite avis.

oxle bo skrev 2008-03-01 10:00:49 följande:
    jag gjorde ett test nu..det blev ett svagt +men synligt,man behöver inte ansränga sig för o se det..är jag gravid? jag kan väl inte ha kvar hormoner sen i dec?
  • oxle bo

ingen mens... men det är BIM-3 idag.
    tror(vet) att jag är gravid, har fått tilbaka det där härliga illamåendet..

• Wilma00

testade lika förra månaden ju... -3 grattis och lycka till och avis är jag som sagt. kramis.

oxle bo skrev 2008-03-01 10:32:35 följande:
    ingen mens... men det är BIM-3 idag.tror(vet) att jag är gravid, har fått tilbaka det där härliga illamåendet..
  • oxle bo

du får snart ett + du med det ska vi alla få.

det är helt sjukt jag lycksdes på första försöket.
    trode inte det gick..

• 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-03-01 10:40:37 följande:
    du får snart ett + du med det ska vi alla få.det är helt sjukt jag lycksdes på första försöket. trode inte det gick..
    Oooo...vad kul Nyköping

Visst jag är mkt avis men samtidigt riktigt glad för din skull!

GRATTIS
  • oxle bo

TACK
    2008 är ju vårat år
    ditt kommer jag lovar.
    jag ska göra ett nytt test i morgon.. för o vara på den säkra sidan..