Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

visparnas tråd # 6

Medhåller Zynk! Vad är det för fel på L???????????????
    En eloge till dig Pess som ändå gör dig till och försöker, fast så får ju L god Mamma-mjölk oxå...
    Jag bävar för vad Petter ska tycka om min mat när vi går över från grönsakspurér och ska ha i lite kött och fisk...
    Nu när jag slutat amma så är detta min nya prestige-grej, att jag ska laga god och nyttig mat som Petter bara ska älska!!!!

kram

• Kerpet1

Hur mixar du den Pess? Jag har oxå funderat på det där när det är dags för kött o fisk...
    Nu kör jag i blendern och den blir såååååååååå släääääääät och fiiiiiiiiiiiiin...

Det går att göra goda drinkar i blendern oxå!!!!!

• Kerpet1

Petter har ju 6 tänder och han får inte en enda bit... Då är jag oxå en dålig mor Pess!!!!

Hipps pasta m broccoli har jag oxå i skåpet...

• Kerpet1

Jag har precis abdikerat och tömt upp en stor skål godis till mig... Jag som bantar... suck!!!! Skulle inte ha ätit den där krämiga fisksoppan till lunch som startade mitt behov av MERA KALORIER!!!!!!!!!!!! Kanske skulle ha skippat vitlöksbrödet oxå????

• Kerpet1

Petter får majskrokar ibland oxå! Är väll ytterligare ett bevis att lägga till handlingarna! Dåååååååååålig mor!

• Kerpet1

Ja det är väll det... fast det är ju tråkigt! Att träna alltså... på alla sätt och vis...

• Kerpet1

Ja, du skulle ha gillat det, det vet jag! Ska bjuda dig på det nån gång, jag lovar!!!! Soppan är ett riktigt gammalt franskt släktrecept som jag kommit över... he he he!

• Kerpet1

själv har jag vänt på dygnet så jag sitter nog här ett tag!
    Sov gott Pess och pussa på L från P

• Kerpet1

Halloj!

Vad har hänt med er då? Vad gör ni? har ni ett liv eller?
    Inte Pess iaf, för hon lyser grön...

Zynk! Jobbigt med skrik i maten... hm, va tusan ska man göra? ingen aning???? återkommer om jag kommer på nått...

Det där med tidsoptimist låter som jag... trodde jag skulle bli bättre som det när jag blev mamma,men icke...

Nu gråter Petter, tycker ni jag ska ta upp honom? eller nonchalera?????

återkommer...

• Kerpet1

Klarade inte att nonchalera såklart, vi la oss i sängen och nu sover han sött, kanske dumt att låta han sova nu, men men, då ska jag passa på att laga mat till mig istället...

kram

Svar på tråden visparnas tråd # 6