Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

visparnas tråd # 6

Jam! Det finns choklad kvar!!!! Och efter min promenad nu så känner jag för nya friska tag, så jag sparar den och tar med den till nästa träff!!!!

Kram på er!

• Kerpet1

Helt rätt zynk!
    När jag betalade räkningarna igår så insåg jag att jag skulle vara en rik kvinna om jag var singel... mycket pengar går till bil, bensin, lantstället osv... Men det skulle nog va ganska trist!!!

• Kerpet1

Gomorron! Jag tar gärna kaffe! Är trött... trots att jag faktiskt fått sova 8 hela timmar, så jag ska nog inte gnälla... Petter är oxå slut så han somnade om efter sin frukost...

• Kerpet1

Va skönt joyce att det verkar gå åt rätt håll!!!!

Här har Petter lite feber 38,1 och känns lite knottrig på magen, som små små utslag... vad är det?
    Han har iaf fått alvedon nu.
    Febern kan väll komma av vaccinationen igår, eller??????

återkommer...

• Kerpet1

Ja, av vaccination kan man ju få feber... hm... Kan utslagena komma från att han fått röd paprika???? Får dom äta paprika?

Tack för länken joyce!

• Kerpet1

Vilken söt liten kille maxie! ser ut att må prima!

• Kerpet1

zynk! Nu fick jag dåligt samvete!!!! Ska fixa receptet till dig tills vi träffas nästa gång!
    Fast jag tror din soppa smakar toppen!

Mr P har gått och tränat och lille Petter är på sitt bästa gnällhumör, hänger vällihop med febern även om den nu har gått ner till 37,9, så ingen feber men mycket gnäll i kroppen, undra om han har lust att sitta i sin stol i köket och kolla när jag lagar mat????
    Värt att testa!

• Kerpet1

Jaha! Va gör ni då? Själv har jag fått ta en promenix utan vagn under tiden som Mr P och Mini-P badade, åt gröt och skypade min pappa... när jag kom hem så sov lille P på sin pappas arm... dom är för söta!

Hoppas att Jam o Joyce får en bra natt och det gäller ju även Malla!

Återkommer...

• Kerpet1

Ja i jämnförelse med E så är Petter riktigt frisk! hAN ÄR MEST KINKIG NÄR HAN SKA sova (faan det blev fel...) och nu ligger han raklång över min arm o knä o dator o sover...

Babyrytmiken var kul! kändes lite 70 tal, men det var nog vår hurtiga ledare som bidrog med det tror jag, de måste väll spela över lite så mammorna hakar på. Petter gillade det iaf.

Jag testade det där med turk-yog och frysta bär och banan men det blev så rinnigt... blandar du allt i mixern Pess?

Svar på tråden visparnas tråd # 6