Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

visparnas tråd # 6

Halloj! Det är inte bara brudarna som håller igång!!!! Petter är riktigt som en bortbytting! Han vägrar komma till ro, nu har han dock gjort det, men man undrar för hur länge????

Mr P som vill veta anledningen till denna aktivitet hos Petter just nu, vill att jag imorgon ska ringa bvc och fråga varför han beter sig på detta vis???? Va säger man? Ring själv ditt pucko!!!
    Ibland tror jag att han tror att allt om barn kan läsas i en bok (dock ingen som han vill läsa) eller står i datorn hos bvc-tanten ungefär som "hm, låt mig se, Petter sa du, Jaha, 7 månader och 6 dagar, aha, då är det en fis som sitter på tvären en decimeter upp i tarmen, beräknas komma ut ca 06:21 måndag morgon"

Nej, han är väldigt bra på många sätt oxå min lille man, en ängel med Petter!

• Kerpet1

Sitter och läser gamla vips-trådarna från den tiden då vi plussade...

Samma dag som jag gjorde ÄP så la Pess in ett test med vuxenpoäng och deppade för att hon bara fick 20p.

Testa det igen! Nu borde du få fler!!!!!

www.vuxenpoang.se/vuxenformular.asp

Faaaaaaaaaaaaaaaaaan jag borde sova, ska ju upp tidigt på babyrytmik!!!!!!!!!!!!!!!!

kram

• Kerpet1

Förresten! Vet ni att Mountaine är gravid? Hon är typ i v 20, kul, eller hur?

• Kerpet1

Läste snabbt och trodde fruppan doppat tops i WHISKEY och penslat tungan med... Ha ha ha!

fruppan skrev 2008-02-04 09:15:37 följande:
    joycejag hade så med lillen oxå fast från födseln och jag fick hålla på med ljumna vatten tvättar flera gånger per dag och det gav med sig först efter 1 månadför torsk så har jag strykt med tops på tungan som är doppad i wicshy vatten några gånger per dag och nu är det bättre
  • Kerpet1

Zynk o Pess! Vadårå? varför skulle jag inte kunna få 28 p?????? Tycker ni jag är barnslig eller????

Ha ha ha! Lika chokad själv!!!!!

• Kerpet1

Petter tar sig nu bakåt på rumpan!!!!!!!!! Framåt verkar han inte fatta men jäklar vilken fart han har!

• Kerpet1

Idis! Visst är det skönt när de kramas! Vilken känsla!

Här har äntligen Petter somnat... jag ska oxå sova nu!

bara blogga lite...
    Godnatt

• Kerpet1

Godmorgon!!!

Petter började sova hela nätter när han fick mer ersättning... Innan så kunde han nog sova från 24-6 eller 7 om man hade tur...
    Men det där tycker jag har kommit och gått lite olika perioder liksom... Han har alltid somnat ganska tidigt, ibörjan redan kl. 18:30, nu är det tyvärr senare, vi försöker lägga honom vid 8 men den senaste veckan vaknar han till då och då för att sen somna för natten kring 22/22:30...

Idag ska vi gå och träna... just nu inte dödligt sugen, men men...

Vad ska ni göra då? får ni gå ut på promenad?

Svar på tråden visparnas tråd # 6