Gokväll!
Lugn! Mr P slapp snuska sig med Grodan Boll! Vi tjafsade lite istället, ha ha ha!
Mr P är riktigt bra på att kritisera mig om jag råkar göra nått lite mindre genomtänkt med Petter och det gör mig skitsur för jag försöker verkligen att inte kritisera honom om han gör nått som jag kanske inte riktigt gillar... vafaan, man är väll inte bäst jämnt heller? saker kan faktiskt hända och det blir inte alltid som man tänkt sig, men nej då, då ska han surt påpeka det... Idag gällde det att jag hade klätt av Petter naken och lagt honom på mage på golvet så att han skulle få träna ålning och samtidigt passadejag på att köra den radiostyrda rallybilen för att det skulle finnas nått intressant att titta på... Petter tyckte det var skitkul, men inte Mr P för han tyckte att jag körde bilen för nära Petters huvud, va tsan, det är väll klart att jag inte kör på honom med bilen! Men om jag nu skulle ha gjort det så är det ju definitivt inte med flit... Men det verkar han tro, att jag är totalt omdömeslös... själv tror jag att han bar runt petter i matstolenhäromdagen och att bordsdelen lossnade och att han höll på och tappa Petter, Inte ger jag honom en utskällning för det! Olyckor kan hända och jag tar för givet att han är försiktig...
Förlåt dravlet...