Halloj!
Våra kvällsrutiner är att vi äter gröt, badar, efter det brukar vi köra lite babymassage ibland och pyjamas på (om jag får bestämma... bestämmer Mr P så blir det Kallingar, det är så killar sover säger han, och så blir det ett linne till för att inte få onda ögat av mig...) Sen gosar vi ochså får han en skvätt (allt från 50-200 ml ) ersättning... ibland somnar han i mitt knä, annars brukar Mr P köra nattningen inne i sängen... jag fårglo på tvn då... skönt... Funkar kanon!!!
Lampa har jag köpt en fin grön till Petter som har varit tänd dygnet runt... Mr P vill släcka den men jag säger att Petter är spökrädd... he he he! Nu är glödlampan trasig så över julen har jag haft en ljusslinga i fönstret som fått lysa.
Nu har jag dock upptäckt att det inte är Petter som gillar lampan utan det är jag som tycker det är mysigt... Han föredrar helt släckt så jag har abdikerat och har lampan på i hallen istället...
Bla bla bla... va jag tjatar!!!!
Petter har idag fått CousCous och persilja i sin rotfruktspuré och verkade gilla det skarpt, dock åt han inte lika mycket som vanligt... Det är iaf kul detta med mat!
kram på er!