visparnas tråd # 6
Jam, skoj att det verkar bra! I vår grupp är det väldigt blandat i åldrarna... men vi är tre som hänger ihop, nu har en av dem börjat jobba men den andra tjejen och jag ses i princip dagligen, promenerar och käkar lunch och fikar ihop, jätteskönt att det fanns nån som var trevlig iaf! det är ju inte som ni, men ändå...
Joyce! Kan inte din man vara hemma de timmar du har gruppen, det är ju inte HELT nödvändigt att ha med bebis, då missar du inte första gångerna och lär känna de andra!
Appropå jordärskockorna såkokade jag dem med skalen och sen är det bara att trycka ut innehållet, så jag hade nog inte helt fel, fast jag ser inte varför man inte kan skala dem först iofs... kanske färgen blir lite gråare då? och de kanske är lite "trådiga" runt skalet, dessa stannade ju kvar i skalet när man tryckte ut det nu... Ja, ja vem bryr sig?
Det blev iaf jättegott! Blandade med potatis, basilika, persilja och vitlök, sen kokade jag lite Hokifilé och mixade i... till dessert blev det banan/annanas/melon-mix... annanasen och melonen var fryst så det blev som sorbé... mamma åt oxå lite...