• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • camas

det kan väl inte vara sista va?

nisse... Gråter

Filip 4170g. 041227 och BF 080319
  • mintchocolate
    Bevabus skrev 2008-03-27 20:59:36 följande:
    Så var det här det sista avsnittet eller inte? jag fattar inte.
    Inte jag heller. Konstigt slut.
  • Bevabus

Det står på hemsidan att det är avsnitt 10 av 10.
    Men den här personen jag pratar med som känner Nisse, säger att Nisse säger att det ska vara 12 avsnitt...hoppas att det är så! vänta! varför inte bara kolla tv-tablån för nästa vecka? va dum jag är...

nähä...det är inge "kustbevakarna" nästa vecka var det där slutet!? sämsta slutet jag nånsin har sett :O va tänkte dom med???

• Viktorius
    Svar på #263
    Lugn Nisse-Lovers-Brudar!
    Slutet är inte här än..
    Nisse och de andra tar ett litet skutt i tablån och dyker upp söndagen den 6 april klockan 21.00.

bee happy! :D
  • Bevabus

ÅHH THANK GOOOOOD! DU ÄR MIN HJÄLTE SOM JUST SA DET DÄR!

Viktorius skrev 2008-03-27 22:11:37 följande:
    Svar på #263Lugn Nisse-Lovers-Brudar!Slutet är inte här än.. Nisse och de andra tar ett litet skutt i tablån och dyker upp söndagen den 6 april klockan 21.00.bee happy! :D
  • Jane Roe

Jag har sett Nisse LIVE ! Whoho =). Lite kortare än vad jag trodde ;P menmen, det är ju inte DEN storleken som räknas ;D

¤- Kärlek är Perser -¤
  • Viktorius
    Svar på #265
    haha! just därför jag var tvungen att registrera mej här och medela det.
    råkade hitta tråden via google och kände den tryckande, sorgliga stämningen. haha!
    förstod attt det kanske skulle bli glada miner! ;)
  • Bevabus

när gjorde du det? :P

kortare? men han är ju 179 cm lång...fråga mig inte ens hur jag vet det hahaha återigen min lilla kontaktperson jag har

UlricaAndersson skrev 2008-03-27 22:29:47 följande:
    Jag har sett Nisse LIVE ! Whoho =). Lite kortare än vad jag trodde ;P menmen, det är ju inte DEN storleken som räknas ;D
  • Bevabus

haha tack för att du tog dig tiden till att registrera dig

Viktorius skrev 2008-03-27 22:31:42 följande:
    Svar på #265haha! just därför jag var tvungen att registrera mej här och medela det.råkade hitta tråden via google och kände den tryckande, sorgliga stämningen. haha!förstod attt det kanske skulle bli glada miner! ;)
  • Viktorius

179 cm?? omg, det kan man inte tro.. han ser rätt kort ut. lr inte kort men typ runt 170-175 hade man gissat på.

Bevabus skrev 2008-03-27 22:49:46 följande:
    när gjorde du det? :Pkortare? men han är ju 179 cm lång...fråga mig inte ens hur jag vet det hahaha återigen min lilla kontaktperson jag har
Svar på tråden Kustbevakarna