• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Viktorius
    Svar på #269

haha. no problems.
    hunnit läsa lite av tråden o ni verkar ju.. hehe.. ha intressanta diskutioner här..!
    så jag hänger på, om man får! ;)
    Bevabus skrev 2008-03-27 22:50:11 följande:
    haha tack för att du tog dig tiden till att registrera dig
  • Bevabus

haha självklart får du hänga på

så vad tycker du om programmet?

Viktorius skrev 2008-03-27 22:55:59 följande:
    Svar på #269haha. no problems. hunnit läsa lite av tråden o ni verkar ju.. hehe.. ha intressanta diskutioner här..! så jag hänger på, om man får! ;)
  • Bevabus

jag blev oxå förvånad när jag hörde längden :O hoppas jag får se honom live en dag så jag kan bedömma själv haha :P

Viktorius skrev 2008-03-27 22:54:07 följande:
    179 cm?? omg, det kan man inte tro.. han ser rätt kort ut. lr inte kort men typ runt 170-175 hade man gissat på.
  • Viktorius

om programet i sin helhet lr delarna med nisse? haha.
    kustbevakarna är typ det enda vettiga som går på tv, kan bero på att jag är "skärgårdssemestrare" sen hur länge som heslt. vi har faktiskt en Örnvik 690 Cobra.. :)
    men nisse är faktiskt snyggare än alla "Cobror" tillsammans! ;)

Bevabus skrev 2008-03-27 22:57:15 följande:
    haha självklart får du hänga på så vad tycker du om programmet?
  • Viktorius

haha. typ ställa sej bervid han och mäta med tumstock lr!? ;)

Bevabus skrev 2008-03-27 22:57:46 följande:
    jag blev oxå förvånad när jag hörde längden :O hoppas jag får se honom live en dag så jag kan bedömma själv haha :P
  • Bevabus

åh cobror e cool

hahaha :P håller med :P
    idag i avsnittet så var det ju en man som pekade på en tjej i båten och sa till Nisse "hon tycker du är söt"...

om någon hade pekat på mig o sagt så, så hade jag hoppat över bord på direkten..iiihh va pinsamt :P

Viktorius skrev 2008-03-27 23:01:41 följande:
    om programet i sin helhet lr delarna med nisse? haha.kustbevakarna är typ det enda vettiga som går på tv, kan bero på att jag är "skärgårdssemestrare" sen hur länge som heslt. vi har faktiskt en Örnvik 690 Cobra.. :)men nisse är faktiskt snyggare än alla "Cobror" tillsammans! ;)
  • Viktorius

hehe. jepp. våran är lite mindre än dom som ksutbevarna reg. ost har. men den går fint endå! ;) funkar alltid. till skillnad från deras. ;)
    haha, ja. man hade nog velat sakt det själv poersonligen. lite avskillt. kanske inte i TV. :P såg i tråden att du skickat brev åt han. fått nå svar??

Bevabus skrev 2008-03-27 23:07:51 följande:
    åh cobror e cool hahaha :P håller med :Pidag i avsnittet så var det ju en man som pekade på en tjej i båten och sa till Nisse "hon tycker du är söt"...om någon hade pekat på mig o sagt så, så hade jag hoppat över bord på direkten..iiihh va pinsamt :P
  • Bevabus

det är min plan Ja haha

Viktorius skrev 2008-03-27 23:03:05 följande:
    haha. typ ställa sej bervid han och mäta med tumstock lr!? ;)
  • Videli

Hihihi var oxå tvungen att skriva i den här tråden Ser kustbevakarna dagligen under sommarhalvåret då jag själv bor nära basen Djuröbasen!!!!

• Bevabus

jag har varit superlat med det där brevet och har inte fått iväg det ännu, lovar att säga till när jag skickat det

Viktorius skrev 2008-03-27 23:11:43 följande:
    hehe. jepp. våran är lite mindre än dom som ksutbevarna reg. ost har. men den går fint endå! ;) funkar alltid. till skillnad från deras. ;)haha, ja. man hade nog velat sakt det själv poersonligen. lite avskillt. kanske inte i TV. :P såg i tråden att du skickat brev åt han. fått nå svar??
Svar på tråden Kustbevakarna