• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Bevabus

härligt

Videli skrev 2008-03-27 23:13:48 följande:
    Hihihi var oxå tvungen att skriva i den här tråden Ser kustbevakarna dagligen under sommarhalvåret då jag själv bor nära basen Djuröbasen!!!!
  • Viktorius

haha. superlat lr ångestfull? :P
    aja. det blir spännande i se om det blir 2 lr 3 avsnitt till då! :D

Bevabus skrev 2008-03-27 23:14:36 följande:
    jag har varit superlat med det där brevet och har inte fått iväg det ännu, lovar att säga till när jag skickat det
  • Bevabus

lite av varje tror jag dessutom så hatar jag tanken på om han skulle se det här forumet!

det blir 2 avsnitt till säger Nisse i allafall (har kontakt med en person som känner honom)

Viktorius skrev 2008-03-27 23:18:45 följande:
    haha. superlat lr ångestfull? :Paja. det blir spännande i se om det blir 2 lr 3 avsnitt till då! :D
  • Viktorius

haha. varför skulle han få syn på det här? typ om han googlar sitt eget namn kanske?! då får han sej ett gott skratt tror jag.
    ja 2 till det är ju nått iaf. :D

Bevabus skrev 2008-03-27 23:20:09 följande:
    lite av varje tror jag dessutom så hatar jag tanken på om han skulle se det här forumet!det blir 2 avsnitt till säger Nisse i allafall (har kontakt med en person som känner honom)
  • Bevabus

jomen om han googlar det så är det ju inte så konstigt haha han e säkert nyfiken :P eller så berättar nån kollega på jobbet om forumet..
    usch...jag har ju framstått som nästan desperat här. jag kan ju meddela Nisse (om han nu läser det här) att jag knappast är så i verkligheten. Lite skämt var det allt fast jag gillar honom hehe

Viktorius skrev 2008-03-27 23:23:57 följande:
    haha. varför skulle han få syn på det här? typ om han googlar sitt eget namn kanske?! då får han sej ett gott skratt tror jag.ja 2 till det är ju nått iaf. :D
  • Viktorius

jo, skulle inte förvåna en, skulle oxå googla mej själv för att se vad folk skrev om mej om jag va i samma situation! frågan är om han har tid mej sånt "trams".;)

det vore ju kul o veta (bara för skojs skull) om han fortfarande är singel som han sa i ett program. hehe. vet nån nått om det?

Bevabus skrev 2008-03-27 23:33:02 följande:
    jomen om han googlar det så är det ju inte så konstigt haha han e säkert nyfiken :P eller så berättar nån kollega på jobbet om forumet..usch...jag har ju framstått som nästan desperat här. jag kan ju meddela Nisse (om han nu läser det här) att jag knappast är så i verkligheten. Lite skämt var det allt fast jag gillar honom hehe
  • Bevabus

han är singel

Viktorius skrev 2008-03-27 23:38:57 följande:
    jo, skulle inte förvåna en, skulle oxå googla mej själv för att se vad folk skrev om mej om jag va i samma situation! frågan är om han har tid mej sånt "trams".;)det vore ju kul o veta (bara för skojs skull) om han fortfarande är singel som han sa i ett program. hehe. vet nån nått om det?
  • mintchocolate

Viktorius

Vad kul att du registrerade dig just för att du såg denna tråd! Snällt att upplysa oss om fortsatta program!

Välkommen hit förresten! Både till FL och denna tråd!

• MicaJ
    Viktorius skrev 2008-03-27 22:11:37 följande:
    Svar på #263Lugn Nisse-Lovers-Brudar!Slutet är inte här än.. Nisse och de andra tar ett litet skutt i tablån och dyker upp söndagen den 6 april klockan 21.00.bee happy! :D
    Åh vilken tur att det inte är slut än Var ju nästan sorgligt igår efter vad jag trodde var sista avsnittet!

Men en liten fundering, både Johan och Nisse är ju numera befälhavare och Nisse har ju dom nya "märkena" (ingen aning om vad dom heter egentligen) på axlarna, alltså tre sträck. Men Johan har oftast en med bara två, han har ibland en med tre han också men oftast tycker jag att han bara har två.
    En helt onödig fundering egentligen men jag bara funderar på varför?

Och så tycker jag att Nisse och Johan ska jobba oftare ihop, dom är ju sjukt sköna ihop!
  • Viktorius

GREAT!
    :D hehe.

Bevabus skrev 2008-03-27 23:42:28 följande:
    han är singel
Svar på tråden Kustbevakarna