Är detta hög årsinkomst?
Är en årsinkomst på 170 000 (innan skatt) mycket eller lite?
Är en årsinkomst på 170 000 (innan skatt) mycket eller lite?
"Anonym
Sitter man och säger att en miljon inte är mycket pengar så har man jävligt dålig insikt i hur många andra lever. Jag kommer från en familj där man torkar sig med pengar i röven och det är så jävla äckligt när man förlorar respekten för pengar bara för att man råkar ha gott om det."
Öööh
Vad menar du??
Det jag personligen menar om man ser till vad hus och bil kostar idag så är en mille inte mycket.
Ja, en mille på kontot sitt är ju kanon om man har sånt
. Men nu är inte så fallet utan jag gämnför med vad saker kostar idag. Så hetsa inte upp dig i onödan
.
Ett hus för 7-800.000:- + en ny bil och en bättre beggad bil. Vips så är du uppe i 1mille
.
Förstår du hur jag tänker?. En mille är inte mycket idag. Då menar jag mer i lån och skulder. Det är få idag som kan kasta upp dessa pengar kontant om man är en vanlig Svensson som jag
Leone i Västerås skrev 2008-01-29 23:30:33 följande:
rött och guld skrev 2008-01-29 23:31:50 följande:
PikkuEnkeli
Läds mitt sista inlägg
Ris, pasta och grönsaker kostar också, samt kryddor och annat som du har när du tillreder t ex köttfärsen...
Sen är det ju inte alla som äter så lite som ni gör, har man dessutom barn så blir saken en annan också. Det finns många som har någon form av matallergi och då rusar matkostnaderna i höjden.
rött och guld skrev 2008-01-29 23:29:54 följande:
Men det handlar inte om lånet på lägenheten, klart han ska betale den själv då läg är hans.
Utan om resten, ni har räkningar för ert boende varje månad om du nu inte vet det. Pengar som han inte får igen för att ni säljer den
rött och guld skrev 2008-01-29 23:31:50 följande: