Grattis till Chazmine på 3 års dagen! Hoppas hon får vad hon önskar på lördag.
Bessie: Det blev en riktigt bra felleverans

Fick svar från USA idag och hon beklagade väldigt över misstaget. Jag skulle skicka med mitt beställningsorder så skickar de mina grejer (på min sida står det att min betsällning redan är skickad) och jag får behålla och prova felleveransen. Så nu jäklar har jag ögonskugga, närmare bestämt 9 st i olika färger, 4 olika foundations, 2 eyeliner, 2 ögonskuggspenslar och 4 svampar

Kanske skulle leka lite ikväll?
Skönt att läsa att alla små bebisar går upp i vikt!
Kollade mina papper från D:s första vecka. eftersom han gick ner i vikt så blev vi återkallade på fredagen för vägningskoll när vi blev utskrivna på måndagen. Han hade gått upp 350g på de dagar vi varit hemma och bm sa bara "OJ!" Jag som inte visste något undrade om det var bra? "Bra sa hon, det här är jättebra! Jag hade varit nöjd om han bara gått upp 35g" Sen blev han ju en Buddha också
Fick en akuttid till gyn i eftermiddag. Jag har haft kraftiga blödningar sen i måndag och idag var jag helt vimmelkantig och svimfärdig. Det var en upplevelse att köra bil till sjukhuset men jag hade inte så mycket val när jag hade 10 min på mig att ta mig dit. Iaf, gravtest var negativt, spiralen sitter som den ska, äggledare och äggstockar ser jättebra ut och jag hade ett Hb på 142, så läkaren förstod ingenting vad detta kan bero på. Fattar inte heller, speciellt inte HB:t då jag är trött, matt och svimfärdig med jämna mellanrum. Fick tabletter utskrivet som ska stoppa upp blödningen lite. Skönt att fått detta uppkollat ändå även om det känns surt med 250:- för att ligga i gynstolen....
Nu har en lillfis somnat i soffan, ska skaka liv i honom och slänga ihop en liten smörgåstårta för att se om den blir bra att bjuda de övriga på till lördag. Då smäller det, sen är våra planer officiella