God morgon!
Bessie: Får hoppas tandläkaren hittar orsaken till din värk idag oc att det går att åtgärda utan att bli utfattig!
Ang måla trappen. Jag tror trappen är ganska lätt att måla, det som tar tid är att man får måla vartannat steg för att kunna gå i den och om det ska målas 2-3 gånger. Jag måste dessutom slipa bort båtlacken för att få färgen att fästa så jag kommer ligga där igen och svära med slipdamm i hela huset.....
tinna: Vad mysigt att mysa och sova nära

Nu när jag är täppt kan jag snoza nära D annars är inte nappandedräkten något vidare. Fnissade lite när jag läste om hur ni löste städproblemet

Hoppas det går bra med E idag!
jojja. Skulle behöva ha lite vattkoppor hitåt så det är avklarat här med.
I morse vid 3.30 ropar D på mig. Jag trodde han behövde kissa eftersom han somnade 17.30 igår och inte kissade innan, men när jag kommer in lägger han sig ner och klappar på kudden bredvid. "mamma ligga häj o mysa me mej" Hinner bara lägga mig ner så har jag hans ben/fötter över mitt vänstar lår och hans panna mot min och en arm om min hals. Vid sådana här tillfällen njuter jag för fullt och har totalt glömt bort vilken ursinnig unge han kan vara ibland
Tar och stannar hemma idag. Har hostat så mycket så det känns som jag gjort en hel drös med sit-ups! Jag är ju inte den som tränar i onödan.....

D hostade likadant som jag så även han får vara hemma idag.
Det var något mer... det är väl täppt i hjärnkontoret också