• helene306

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
     De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.

Välkomna alla Aprilmammor 2005!

F+H=D
  • Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]
  • jasminen

Bessie,Tinna,Dink:
    Vilka härliga planer de verkar ha!

Dink:
    Hoppas du får vila ut litet nu!*kramas*

Systeryst:
    Du vet var jag finns
    *kramas* jobbigt att göra allt själv!

Bessie:
    Skönt att veta att man kan bli "normal" igen om än bara för ett tag då finns det hopp

Helene:
    De har en förmåga att kläcka ur sig det ena med det andra i mindre passande sammanhang

Malin:
    Förstår att det känns jobbigt
    *kramas*

Tinna:

Ha det så skönt!Njut allt du hinner,och folk lär man ju känna

Återgår till House

• systeryster80

tinna--> Känner igen det där från förskolan i höstas Känns himla skönt att de är helt normala

dinkan--> *kramas tebax* Hoppas nu att morgondagen blir lite lugnare, annars kan du ju alltid skicka hit Hanna med posten så kan Oliver lära henne att bli ännu jävligare

NK--> Jag vet int eom någon kan sparka så hårt som det skulle krävas

• systeryster80

tinna--> Känner igen det där från förskolan i höstas Känns himla skönt att de är helt normala

dinkan--> *kramas tebax* Hoppas nu att morgondagen blir lite lugnare, annars kan du ju alltid skicka hit Hanna med posten så kan Oliver lära henne att bli ännu jävligare

NK--> Jag vet int eom någon kan sparka så hårt som det skulle krävas

• systeryster80

Malin jag är ju så elak att jag tror att din tös kommer först på lördag....

• tinna

SY: Nej nej, på fredag komer Malins bebis, då fyller ju jag år

I tried to live alone, but lonley is so lonley alone /ur Mikas Any other world
  • jasminen

Morning!
    Aaaj!Är rätt nöjd med att jag INTE tränade nåt mera igår har så ont i benen och höfterna..Så kan det går då gamla tanter försöker sig på barnsporter
    Men allvarligt så gillade jag det så jag får nog investera i ett par skrillor iaf

Och här sover alla verkar det som..HALLÅÅÅ nu får ni VAKNA

Jojja:
    Ikväll går jag också på natt..Men först ska jag på matlagningskurs*skoj,skoj*

Vad ska jag göra för mat till familjen idag?Gärna nåt som räcker imorgon också-har ni några bra ideer?

• jasminen

Bessie:
    Vågar knappt fråga.. hur känns det i kroppen idag?Ont på konstiga ställen?
    Pilates har ju en förmåga att ge rejäl träningsvärk iaf i början

• NK80

Morning görls

Sovit såååå dåligt i natt och drömt en massa! Huu!

Ha en trevlig dag tjejer!

Min älskade son ska bli storebror! Lillfisan är beräknad 16 mars -08
  • tinna

Godmorgon!

Packade inget igår så jag fick gå upp lite tidigt idag och ta tag i sånt nu istället. Men nu ska jag äta lite frukost innan jag packar det sista. Är ju iofs inte så mycket man behöver ha med sig på bara ett dygn men vi ska ut ikväll och så behöver man väl lite nya kläder imorgon också

jas: Skridskkor är ju helt vansinnigt roligt! Måste slipa upp min hockeyrör så jag kan åka lite med ungarna också. Dock känns det som att våren redan kommit här så skridskor känns långt bort just nu...

jas: Lasane kanske?? Kör på långpanna så räcker det väl imorgon också?

Igår tillagadej ag husmanskost, det händer inte varje dag... Hemgjorda köttbullar, kokt potatis, gräddsås, lingonsylt och rårivna morötter. Är så kul nu när E är nästan ett år så han kan äta samma mat som oss, han älskar när det blir lite andra smaker än burksmak

I tried to live alone, but lonley is so lonley alone /ur Mikas Any other world
  • jasminen

Tinna:
    Ja,lasagne kanske inte vore så dumt och då behöver jag ju inte stå bredvid och vakta..

Skridskor:
    Det enda tokiga igår var ju att jag envisades med att bromsa/stanna med hö häl...vilket ju alltid resulterade i att jag nästan dråsade omkull
    Rollerblades har satt sina spår märkte man (där bromsar jag med hö häl)

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]