• Fe73

Design & Kreativitets Tråden 1

Hej,

Här startas en tråd för oss om är och vill vara kreativa. Du kanske syr kläder, väskor, stickar, virkar, trycker mönster, gör om gamla möbler, målar mm mm

På tråden kan vi diskutera och visa upp vad vi tillverkar, kanske vi kan utbyta tjänster och starta en hemsida i framtiden...vi får se vart det leder till.

VÄLKOMMEN till tråden och hoppas det finns många likasinnade därute.

(Tråden startas efter en helg inspirerande tryckkurs, där vi var ett några st som redan håller till på FL och tyckte det kan vara ett bra ställe att hålla kontakten på.)

• Svar på tråden Design & Kreativitets Tråden 1
  • sötis

Superfin muldebaer! Fårstår att du är nöjd! Nu ska jag cokså prova trikån!!!
    Kram kram

• Brollie

Ja, det blev verkligen kanon muldebaer!

• PSYCCO

Hej alla, tittar lite nyfiken in här i tråden. Själv designar jag egna silversmycken och säljer via min hemsida. Finns bilder i galleriet. Söker forum där man kan diskutera hemsida, kreationer och företagande. Är med i Ungdesign bland annat . . trevlig kväll! /Ulla

• Brollie

Hej o välkommen Psycoo *annorlunda nick*  ska kolla in din press o hemsida direkt, det är några innan i tråden som jag inte heller hunnit kollat ordentligt!
    Imorgon kommer en kille och hjälper mig med min hemsida! Hoppas det blir bra nu..!

• Fe73

Men wow...du är redan kändis i mina kretsar. Jag har ett gäng där flera st har köpt dessa smycken...säljer du via nån annan hemsida också?
    Jag tänkte också jag skulle beställt nåt med Anton på (min son).

Kul det måste gå bra för dig?

• PSYCCO

Hej Brollie och Fe73! Jag mitt "nick" avslöjar ju mitt ordinarie arbete som psykolog - på andra ställen brukar jag heta My Silver som ju också avslöjar mitt företag. Ja, det går onekligen bra för nu ska jag uppgradera hemsidan till en företagssida med en webshop - kika in om någon vecka så får ni se. Jag har anlitat en fotograf som fotat mina smycken på modeller och det känns lite extra kul. Det är många som gör namnsmycken idag så det kan väl hända att det inte är just från mig din bekanta har köpt. Men till skillnad från de andra så håller mina smycken hög kvalitet och man får mycket silver för pengarna! Jag gör ju även amulettringar som är lite ovanligt för de är svåra att få tag på men gubben min gör varje amulett för hand så den som beställer från mig får garanterat ett smycke som INGEN annan har. Jag har dessutom en designstämpel med My Silver på . .

Nu ska jag kolla runt bland era och andras sidor!! Kul att få vara med här!

/Ulla

Svar på tråden Design & Kreativitets Tråden 1