• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • Ullis 10

Sitter just beredd att shoppa från wild mango, kul att höra att de är bra!

• madicken75

va lugt det är i tråden Är det någon som har shoppat något kul??
    Jag håller på att leta ihjäl mig efter den svarta Windstopper fleecen från POP, den är slut överallt i sonens stl..

Vi håller på att bygga om så det blir mycket inredning just nu

• madicken75

Zasata; vilka fina grejer, sonen har den tröjan på från Dunnis..

• zippis

40% rabatt på allt hos Kameleont Design i 7 dagar framåt. Om 1 vecka kommer sommarkläderna!

• philmKarin
    madicken75 skrev 2008-04-17 11:26:08 följande:
    va lugt det är i tråden Är det någon som har shoppat något kul?? Jag håller på att leta ihjäl mig efter den svarta Windstopper fleecen från POP, den är slut överallt i sonens stl.. Vi håller på att bygga om så det blir mycket inredning just nu
    Jaha, vilken stl söker du?

Går och väntar på nåt skönt erbjudande för att köp den rosa men dom verkar det ju fortfarande finnas gott om i affärerna.
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • Andaloal

Lite annat än kläder...
    så fin blev iallafall skötväskan från SkipHop mot El scooter sport carbon. Bra färgkombo.

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • maruttan

Har inte shoppat så mycket kläder på sistone men en ny vagn har det blivit! En Brio Happy i brunt med en olivgrön skötväska till, tror den kommer att bli såååå fin till bebisen!
    Nu har jag funderingar på att köpa Gunilla Axén's moln påslakan att bädda med i vagnen med jag vet inte om jag ska ta orange, känns lite mycket 70-tal..., eller grönt? Vad tycker ni??

• Andaloal

Jag skulle tagit orange. Men så är jag lite väl 70talist

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • hannasmantan
    maruttan skrev 2008-04-18 16:28:16 följande:
    Har inte shoppat så mycket kläder på sistone men en ny vagn har det blivit! En Brio Happy i brunt med en olivgrön skötväska till, tror den kommer att bli såååå fin till bebisen!Nu har jag funderingar på att köpa Gunilla Axén's moln påslakan att bädda med i vagnen med jag vet inte om jag ska ta orange, känns lite mycket 70-tal..., eller grönt? Vad tycker ni??
    Åh vad fint det låter.....vilken färg som helst blir fin. Personligen tycker jag att de gröna är jättefina.
    Jag vill oxå ha en bebis på gång och shoppa lite grejer!!
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!