• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • maruttan
    hannasmantan skrev 2008-04-19 21:39:49 följande:
    maruttan skrev 2008-04-18 16:28:16 följande:
    Har
    inte shoppat så mycket kläder på sistone men en ny vagn har det blivit!
    En Brio Happy i brunt med en olivgrön skötväska till, tror den kommer
    att bli såååå fin till bebisen!Nu har jag funderingar på att köpa
    Gunilla Axén's moln påslakan att bädda med i vagnen med jag vet inte om
    jag ska ta orange, känns lite mycket 70-tal..., eller grönt? Vad tycker
    ni??Åh vad fint det låter.....vilken färg som helst blir fin. Personligen tycker jag att de gröna är jättefina.Jag vill oxå ha en bebis på gång och shoppa lite grejer!!
    Tack! Ja det är verkligen jätteroligt! Får tillbaka en del på skatten och då ska jag shoppa lite "onödiga" saker som jag inte unnade mig till första barnet!
  • philmKarin

Blir inte de gröna molnen snygga till skötväskan . Ska också unna mig moln till Tyras storflickssäng... när nu det blir och Katvig-påslakan ska hon också ha!!

Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • maruttan
    philmKarin skrev 2008-04-19 22:46:04 följande:
    Blir inte de gröna molnen snygga till skötväskan . Ska också unna mig moln till Tyras storflickssäng... när nu det blir och Katvig-påslakan ska hon också ha!!
    Hmmm ja fast skötväskan är ju olivgrön och påsklakanen är ju mer ljusgröna så jag kanske ska köra på de bruna påslakanen och så bryta av med den gröna skötväskan.... Vilka i-lands problem man har va?!
  • Smileycat
    CRAZYFM3

Freshmilk har 25% om man uppger denna kod, ej Nova star, åkpåsar eller skip hop..
    (¯`°?.¸ ღ♥Min älskade Ebba 5/5-06♥Sambon Stefan♥Bonusdottern Vanja 050430♥ღ ¸.?°´¯)
  • Aannaa
    maruttan skrev 2008-04-19 22:00:29 följande:
    Tack! Ja det är verkligen jätteroligt! Får tillbaka en del på skatten och då ska jag shoppa lite "onödiga" saker som jag inte unnade mig till första barnet!
    Hihi precis så tänker jag med nu inför denna bebben Köpte Trumpette-strumpor för 450,- igår
    Emilia är mitt allt ♥
  • maruttan
    Aannaa skrev 2008-04-20 20:08:47 följande:
    maruttan skrev 2008-04-19 22:00:29 följande:
    Tack!
    Ja det är verkligen jätteroligt! Får tillbaka en del på skatten och då
    ska jag shoppa lite "onödiga" saker som jag inte unnade mig till första
    barnet!Hihi precis så tänker jag med nu inför denna bebben Köpte Trumpette-strumpor för 450,- igår
    Ha ha! Ja det är väl "fördelen" med att få andra barnet! Ska b la köpa en ny fin amningskudde som jag spanat in trots att jag har en kvar sen Filip. Sen är jag ju påslakan fetischist så det blir nog några nya påslakan till bebisen oxå!
    Kan rekomendera www.russinnet.se, de har mycket roliga saker!!
  • Aannaa
    maruttan skrev 2008-04-20 21:11:21 följande:
    Ha ha! Ja det är väl "fördelen" med att få andra barnet! Ska b la köpa en ny fin amningskudde som jag spanat in trots att jag har en kvar sen Filip. Sen är jag ju påslakan fetischist så det blir nog några nya påslakan till bebisen oxå! Kan rekomendera www.russinnet.se, de har mycket roliga saker!!
    Amningskudde har jag oxå köpt, det hade jag inte till Emilia alls.... ja påslakan-set är ju så kul, kan man ha fler?!?!?!
    Emilia är mitt allt ♥
  • Milliemolly
    Aannaa skrev 2008-04-20 20:05:58 följande:
    Jag köpte dotterns Fritihof-mössa på en annan nätshop o måste bara säga att den är UNDERBAR!!! Har haft den på henne 2 ggr nu o fått MASSA fina kommentarer om den redan Köpte en rosa m blommor: www.minpluddevutt.se/product.do
    DE SER SÅ FINA UT.

HUR ÄR STRL?

DEN JAG VILL HA FINNS BARA 1 3-9 MÅM? BLIR DET FÖR LITET TILL 15 MÅN?

1-6 ÅR ÄR JU EN GANSKA LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG STRL?

URSÄKTA CAPS LOCK PÅ....
  • Aannaa
    Milliemolly skrev 2008-04-21 19:06:10 följande:
    DE SER SÅ FINA UT. HUR ÄR STRL? DEN JAG VILL HA FINNS BARA 1 3-9 MÅM? BLIR DET FÖR LITET TILL 15 MÅN?1-6 ÅR ÄR JU EN GANSKA LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG STRL?URSÄKTA CAPS LOCK PÅ....
    Oj Ingen aning, min tjej är 3 år o den mössan i stl 1-6 år är MAX för 3 år tycker jag o då har min tjej ändå ett ganska litet huvud
    Emilia är mitt allt ♥
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!