• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • EnilemmE
    elsa77 skrev 2008-05-11 09:49:00 följande:
    är det någon som har tips på snygga "sandaler" det börjar bli lite varmt i etnies dojorna..
    Pax har fina sandaler till mindre barn!
    ♥ LOVA ♥
  • tvåsmå

Svängde in på POP igår, blev en hel del fint till barnen

Fråga, ngn som sett en bild/har egen bild på FITN Diamond jacka?

• s k r i n d a

Någon som reklamerat hos babyclothes.se? Är skitsur på dem just nu Postade en tröja till dem i onsdags (efter mailkontakt) och har fortfarande inte fått pengarna tillbaka och inget svar på ett mail som jag skickade igår. Grrrr...

• Flisann

Hej!
    Ny här på tråden. Vilken rolig tråd passar mig utmärkt eftersom mitt största intresse är just att SHOPPA!!!! Ska läsa lite mer här på tråden så jag ser lite mer vad man själv kan skriva om. Hit kommer jag tillbaka

• madicken75

Tack för tipsen det är en 2 åring som svettas i skorna

• madicken75

skrev fel.. ska vara här är det också en två åring som svettas om fötterna.. tycker att de tär jätte svårt att hitta sommarskor,, dom måsta ju passa i stilen

• loveliva
    madicken75 skrev 2008-05-13 22:38:49 följande:
    skrev fel.. ska vara här är det också en två åring som svettas om fötterna.. tycker att de tär jätte svårt att hitta sommarskor,, dom måsta ju passa i stilen
    Jag har köpt kavat sandaler till min barn. Tycker de är suveräna med passformen, aldrig några skavsår
  • EnilemmE

Lova har ett par sandaler med öppen tå från PAX och ett par med stängd tå från Kavat! Kavatskorna slår ju aldrig fel, alltid toppenköp precis som loveliva skriver, men jag är nöjd med PAX-sandalerna oxå, visserligen har vår Lova små tjocka bebisfötter, så det blir märken efter sandlerna, men hon tycks inte bry sig!! (Lova är drygt 15 månader)

♥ LOVA ♥
  • Åsa31
    Da Mutt skrev 2008-04-26 19:17:27 följande:
    Finns det några örebroare i den här tråden?
    nja..4 mil norr om örebro...men är ofta på ovannämda affärer i örebro!
    Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • loveliva
    EnilemmE skrev 2008-05-14 10:14:07 följande:
    Lova har ett par sandaler med öppen tå från PAX och ett par med stängd tå från Kavat! Kavatskorna slår ju aldrig fel, alltid toppenköp precis som loveliva skriver, men jag är nöjd med PAX-sandalerna oxå, visserligen har vår Lova små tjocka bebisfötter, så det blir märken efter sandlerna, men hon tycks inte bry sig!! (Lova är drygt 15 månader)
    Ja, kavat är nästan de enda som passar knubbiga fötter Även när de är lite större. Men passar jättebra på nättare fötter också
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!