Det fanns fina set med äppelmönstrade linnen från mini numph som även passade till kille och t-shirts med ugglor. Annars var det inte så mycker nytt. Jag gillar linnena från Frank Dandy med roliga mönster men de har de ju haft ett tag. Bondelis-bodys finns på rea men de är inte vidare spännande direkt. Till äldre barn (128 och uppåt) fanns det lite tuffa sommarkläder från o'neill.
Men kanske inget man gick i taket över, utom mini numph då.
Rea-rummet på Cacau tycker jag annars har varit bra i vår. Jag köpte den pälsiga luvjackan från kik*kid där som jag gått och väntat på ska komma på rean.
MEGA har suveräna rea-priser på babykläder från name it och där finns några blåprickiga mjukbrallor med orange muddar (typ MOLO-kopia) som jag skulle köpt direkt om jag haft tillräckligt små barn. Och så så har de fyllt upp med superlyxiga Burberry- och Escada-klänningar som jag inte skulle kunna låta bli att köpa om jag haft en flicka (fast om jag verkligen HAFT en flicka hade jag nog velat köpa tuffare kläder - jag dreglar över allt flickigt nu bara för att jag har tre grabbs).