• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • Ari Gold

Det fanns fina set med äppelmönstrade linnen från mini numph som även passade till kille och t-shirts med ugglor. Annars var det inte så mycker nytt. Jag gillar linnena från Frank Dandy med roliga mönster men de har de ju haft ett tag. Bondelis-bodys finns på rea men de är inte vidare spännande direkt. Till äldre barn (128 och uppåt) fanns det lite tuffa sommarkläder från o'neill.

Men kanske inget man gick i taket över, utom mini numph då.

Rea-rummet på Cacau tycker jag annars har varit bra i vår. Jag köpte den pälsiga luvjackan från kik*kid där som jag gått och väntat på ska komma på rean.

MEGA har suveräna rea-priser på babykläder från name it och där finns några blåprickiga mjukbrallor med orange muddar (typ MOLO-kopia) som jag skulle köpt direkt om jag haft tillräckligt små barn. Och så så har de fyllt upp med superlyxiga Burberry- och Escada-klänningar som jag inte skulle kunna låta bli att köpa om jag haft en flicka (fast om jag verkligen HAFT en flicka hade jag nog velat köpa tuffare kläder - jag dreglar över allt flickigt nu bara för att jag har tre grabbs).
  • Andaloal

Köpte nya adidas åt sonen

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • zippis

Kameleont Designs sommarkollektion har kommit och det är 25% rabatt på hela kollektionen om man anger kod premiär i butiken. Men gäller bara i 2 dagar. Fick nyhetsbrev om det nyss!

• imsa

`hej hej!

har sett en body med rysska dockor på. sådana där man kan dela så blir det många dockor. kommer inte på vad de heter nu... vad är det för body och går den att få tag på fortfarande?

♥ nu är hon här ♥
  • imsa

haha, shit svårt att skriva med bebis på armen... menar givetvis ryska dockor 

imsa skrev 2008-05-08 19:07:11 följande:
    `hej hej!har sett en body med rysska dockor på. sådana där man kan dela så blir det många dockor. kommer inte på vad de heter nu... vad är det för body och går den att få tag på fortfarande?
    ♥ nu är hon här ♥
  • elsa77

är det någon som har tips på snygga "sandaler" det börjar bli lite varmt i etnies dojorna..

• s k r i n d a

elsa77: litet eller stort barn? Till småttingar tycker jag att SuperFit och Kavat är fina. Till de större har bla Ecco fina sandaler.

Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!