• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • Line80
    s k r i n d a skrev 2008-04-24 21:18:08 följande:
    Andaloal: dottern har invigt Kik Kid-hatten idag, den var kanonsöt på och hade rejält brätte som gav bra skugga både i ansikte och nacke (valde den rosa med orange blommor). I vanlig ordning är deras storlekar löjligt små, hon är 2,5 år och hatten är i stl 4-8 år MaxiMo i stl 51 var för liten Supersynd för den har extra hög solskyddsfaktor och jättelång skärm i nacken. Hade en sådan förra sommaren och den var kanonbra!
    köpte oxå den till min dotter som är 5½ år och samma strl. den va stor tycker jag
  • s k r i n d a

Line80: ok, då har antingen mitt barn väldigt stort huvud eller ditt barn väldigt litet (eller så varierar deras mössa i storleken)

• Andaloal

Köpte KikKid solhatten i grönt idag-med band därbaki.
    Tog 9-12 månader den var nog helt OK. Lite stor men den ska ju vara passlig minst 4-5 månader nu.

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • Andaloal

Får nog köpa en kepa i maj också åt barnen sen.

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • Line80
    s k r i n d a skrev 2008-04-25 15:09:49 följande:
    Line80: ok, då har antingen mitt barn väldigt stort huvud eller ditt barn väldigt litet (eller så varierar deras mössa i storleken)
    hon har 52/54 i andra mössor och det har sonen med (3 år) fast han kunde inte ha hennes solhatt den va på tok förstor.. så jag vet inte hehe
  • CamillaJ

God kväll!
    Nån här inne som vet villka som säljer rockefella??
    Eller om nån här inne beställt ngt därifrån, jag kan inte hitta frakt pris!

• Line80
    CamillaJ skrev 2008-04-25 23:34:25 följande:
    God kväll! Nån här inne som vet villka som säljer rockefella?? Eller om nån här inne beställt ngt därifrån, jag kan inte hitta frakt pris!
    babyshop säljer iaf lite
  • CamillaJ
    Line80 skrev 2008-04-25 23:42:22 följande:
    babyshop säljer iaf lite
    Ja såg de Tack endån!!
  • prinsungen
    CamillaJ skrev 2008-04-25 23:34:25 följande:
    God kväll! Nån här inne som vet villka som säljer rockefella?? Eller om nån här inne beställt ngt därifrån, jag kan inte hitta frakt pris!
    Toddler säljer.... Tänk på att de är mkt små i strl!
    Edwin 050912
  • CamillaJ
    prinsungen skrev 2008-04-26 12:35:17 följande:
    Toddler säljer.... Tänk på att de är mkt små i strl!
    Jasså det är de? Ja jag mejlade och frågade..
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!