Inlägg från: maritmedm |Visa alla inlägg
  • maritmedm

***Skelleftetråden***

Vad var det för intervju du var på Xylifon??? Nå skojigt jobb???

• maritmedm
    Peda skrev 2008-04-11 09:42:04 följande:
    Oh my good! (slår klackarna i taket) Aldrig i livet jag skulle göra det nej!! Inte för att en lärare kräver det . Vägra säger jag!!
    Någon som e ute efter en syskon vagn?? Här har ni värsta kapet!! www.familjeliv.se/Annonser/&pic...
    Jättefin vagn... du har inte ett par barn som du säljer oxå??? Skulle vara trevligt att ha några som passar i vagnen Folk tittar så konstigt om jag går med tom vagn
  • maritmedm
    Peda skrev 2008-04-11 14:41:26 följande:
    Jo...Xylifon har säkert två ur sin varg flock att av vara!
    Ja jag har ju försökt få Douglas... men det går trögt!!!
  • maritmedm
    Peda skrev 2008-04-14 09:12:28 följande:
    *viskar* Äh...smyg dit på natten o norpa honom.. tror inte hon märker det..
    [/citat]

Ja hon sover ju så förbannat mkt så det lär ju inte vara direkt svårt
    xylifon skrev 2008-04-14 09:19:38 följande:
    [citat]
    nu skule du ju kunn ata ilon å, hade ju varit värre om du tagit han som bebis efterson han var så rädd för dig
    Jo nu kan jag ju ta han oxå, han sa ju mamam till mig då han trodde jag var du
  • maritmedm
    hally skrev 2008-04-15 09:32:25 följande:
    eh...GÅR? Känns som det mer står stilla Nä det går väl sakta, just nu mycket sakta, men säkert framåt.Har faktiskt satt upp en rulle med vit tapet och en halv med grå tapet i köket. Och så är öppningen mellan kök-vardagsrum snart klar. Men det har funnits en dörr mellan hall-vardagsrum som är FULT igenbyggd och där kommer gå några timmar åt att försöka få skarvarna osynliga =/ Sen är det lite slipning och massa damm-städning kvar och SEN kan vi ta bort all plast och gå obehindrat runt i vårt hus. Och börja tapetsera... Går sakta men bra hittills.
    Va skönt då allt underarbete blir klart, tapetsera är ju som det roliga å så ser man snabbt resultat.
  • maritmedm
    hally skrev 2008-04-15 10:11:31 följande:
    Bummelumman: Tack så mycket!Ja jo, fint är det fast det ser ju inte så trevligt ut än kanske I ett fönster har vi hängt en gammal gardin bara tillfälligt, men snart kommer det väl lite gardiner och lampor och annat.maritmedm: Jo jag längtar alldeles otroligt just nu efter att kunna städa bort allt slipdamm som sagt...tapeterna blir bonus senare Så kul att se lite resultat i köket iallafall!Har ni fått klart i hallen då?Bummelumman: Den pizzerian som såg öppen ut låg nära Skega, men det är ju också i Ersmark
    Ja i stort sett, lite måla kvar bara. Måste ta och fixa det nu innan helgen. Tänk vad skönt om man var miljonär och bara kunde leja bort allt jobb
  • maritmedm
    Bummelumman skrev 2008-04-15 12:46:59 följande:
    hally: Ser fram emot gardiner och fönsterlampor!  Ja det kan vara så att det är sen vid Skega som fortfarande är öppen. Den andra har jag fö rmig låg inne i själva samhället mer. Fast jag kan vara ute och cykla. Det har jag nämligen varit MÅNGA gånger förr...
    Den som har lite mer livsmedel å så den ä då öppen, men minns inte exakt vart den låg... var ju en pizzeria nere vid skega och en ovanför eller nåt sånt.
  • maritmedm

Haha, ja det kanske beror på bristen av andra roliga samtalsämnen

• maritmedm
    Bummelumman skrev 2008-04-15 13:04:03 följande:
    Det är väl kanske så. Lite roar de små brukar det ju heta, men vi verkar ganska lättroade vi med. Kanske ska kolla nyhetstidningarna om det inte hänt något annat spännande som vi kan roas av...
    Det händer bara elände ute i den vida världen så då tycker jag pizzadiskussionen är mindre betungande
Svar på tråden ***Skelleftetråden***