Inlägg från: maritmedm |Visa alla inlägg
  • maritmedm

***Skelleftetråden***

Vet iaf att pizzerian i ersmark inte tar kort, vi var hos några och hälsade på och skulle köpa pizza. Men vilken snäll gubbe som äger stället, han skrev upp på en lapp vad vi var skyldig och trots att vi inte kommer från byn.

• maritmedm
    Tinizgirl skrev 2008-04-15 19:07:43 följande:
    Ja happ. Maya har magsjuka IGEN... Andra gången detta år..
    Bara hon är frisk nästa helg för då är hon bjuden på kalas
  • maritmedm
    madigan skrev 2008-04-16 09:39:46 följande:
    Nä men barn borde vara prio 1!
    Nog tror jag det finns ngn lucka, brukar alltid finnas några extratider... ligg bara på och ge dig inte. Din dotter ska ju inte behöva anpassa sig till att leva som en döv då hon egentligen inte är det.
  • maritmedm
    Tinizgirl skrev 2008-04-19 12:42:12 följande:
    Grattis Marit! :) Hoppas ni har en bra dag!
    Tackar!!! Vi hade en kanondag
  • maritmedm

Ja nu har jag inte varit inne på fyra dagar och ids uppriktigt sagt inte kolla vad som skrivigts sen i onsdags så om någon skrivigt nåt till mig så kan ni ju skriva igen

• maritmedm
    hally skrev 2008-04-21 08:17:59 följande:
    maritmedm: Grattis!!
    TAckar!!!!
  • maritmedm
    hally skrev 2008-04-21 08:37:02 följande:
    maritmedm: Har allt gått bra? Hur KÄNNS det nu? *stoppar micken under näsan på dej*
    Allt har gått kanon och det känns ännu bättre. Vi har aldrig varit så snygga och kära som vi var i lördags Vi är så otroligt nöjda med hela dagen och det känns verkligen att vi gjort rätt, ingen som ångrar sig här
  • maritmedm
    madigan skrev 2008-04-21 09:06:49 följande:
    *¨¨¨~ ¨Grattis!*¨¨~¨
    TAck
  • maritmedm
    hally skrev 2008-04-21 13:16:30 följande:
    Handlar ni mycket på IKEA?Måste till IKEA snart och inhandla en del, det känns mest som ett MÅSTE...tyckte det var kul där innan men nu känns det lite som att ALLA har ALLT från IKEA. Eller iallafall har många väldigt mycket därifrån. Jag har inget emot att man har lika som någon annan, men som innan kunde man gå en promenad och man såg samma IKEA-lampa i köket hos var och varannan granne Nä, usch va neg jag blev. Får som ingen riktig koll på allt vi skulle behöva inhandla denna gången. MÅSTE nog åka 2 ggr istället Får väl ta en sväng till Happis och en till S-vall
    Vi har nästan inget från ikea, är egentligen bara i Mirjams rum, annars har vi en hel del från Allinwood och Åsells
  • maritmedm
    hally skrev 2008-04-21 13:55:48 följande:
    xylifon: Ja det blir ju perfekt för han med skogsvägarna i sommar Tycker det är rätt jobbigt att cykla med Nadja just nu eftersom jag oftast då har Elias bak på min cykel och han är så tung. Kan ju inte släppa min cykel och hjälpa henne utan måste då krångla av Elias av min cykel först... Men det går ju bra med promenader, så cyklar hon en bit och stannar och väntar.maritmedm: Ja vi har just inte några möbler från IKEA, blir Nadjas säng som ska köpas där bara åsså några byråer. Men de har ju mycket annat snyggt än just möbler. Tycker de har lite knapphändig information både på hemsidan och i katalogen...plus att katalogen verkar vara totalt inaktuell, vet någon när den nya brukar komma?
    Jag tycker katalogen och hemsidan är helt värdelöst när det gäller annat än möbler, lite trist för det känns som man missar mkt.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***