• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Lofia

Felicia: Oj va fort du gått ner, hur känns det i kroppen. Får du äta vad du vill eller är det typ soppor i början?

• Soulie

sitter o somnar snart på jobbet hehe (;

saknar ett jobb som man får röra sig lite på.. kanske skulle passa in på posten? (:

• maltazar

Ungefär som mig då, fast jag sitter hemma och håller på somna...
    Igår var det på bibblan (också för att läsa).
    Tur iaf att jag får jobba mellan varven!

Brevbärare eller? Tror inte det är något arbete att hurra för precis...

Soulie skrev 2008-03-04 15:18:41 följande:
    sitter o somnar snart på jobbet hehe (; saknar ett jobb som man får röra sig lite på.. kanske skulle passa in på posten? (:
  • Felicia6

Malle, ja jag gick ner 6kilo på två veckors flyt

Lofia skrev 2008-03-04 15:17:24 följande:
    Felicia: Oj va fort du gått ner, hur känns det i kroppen. Får du äta vad du vill eller är det typ soppor i början?
    Jag måste äta flytande.. soppor, fil, yoghurt osv i en vecka till sen får jag börja med pureer
  • Soulie

drygt o vara trött hemma o inte få sova d: fast jag brukar försöka hålla mig tills läggningsdags iaf ;D

varför tror du inte brevbärare är något o hurra för då? (: tror det kan vara roligt, röra på sig, träffa folk (: kan det bli bättre? (:

• maltazar

Lotta: okej :)
    Hur blir det när du börjar äta vanligt förresten? Är det någon risk att man går upp då? Iom att man kanske får i sig mer än med flytet..

Soulie: jo, jag med.. och jag MÅSTE ju läsa boken innan imorn så.. bara att bita ihop!

Ja, röra på sig får man ju.. men i alla väder.. Tror inte det är någon hit att cykla runt med post i -30 och snöstorm :P eller för den delen +30 och gassande sol...
    Träffa folk blir det väl inte så mkt av heller, då de felsta jobbar medans brevbäraren är i farten...

• Soulie

hehe dom har ju passande kläder för då det är varmt respektive kallt så tror dom har det ganska bra ändå, o tänk vad skönt o få cykla omkring på jobbet på sommaren (;

jag brukar träffa våra brevbärare.. dock bara när jag är ledig (: men han e alltid lika glad ändå (:

• Felicia6

Malle, nej jag kommer inte gå upp direkt jag äter vanlig mat igen, jag kommer ju äta så pass små portioner Rymmer just nu bara 1dl mat åt gången i magen

Däremot om nåt år kan jag börja gå upp igen om jag inte sköter mig, men första 1-2åren går man oftast bara neråt (om man inte småäter pizza o skit hela dygnet runt)

• maltazar

Soulie: jo, men det kan säkert bli för kallt eller varmt ändå.. Skulle man få cykla runt i bikini däremot så.. :P

Lotta: ah, okej.. skönt det :)

• maltazar

Nu vart det slut på Anjas doptårta här :D God var den!
    Hade sparat en liten bit i frysen som gick åt nu.

Svar på tråden ***Skelleftetråden***