• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Felicia6
    Soulie skrev 2008-03-04 10:56:12 följande:
    skriver en rad här också i tristessen på jobbet (:
    Älskar dig dårå
  • Felicia6

Krya på er alla sjuklingar! Hoppas hoppas det kommer gå över snart!

Idag är det en vecka sen operationen och tre veckor sedan jag börjat med flytet och totalt har jag nu gått ner 9kilo. Helt galet
    Allt går bra oxå, mår inte så dåligt och ska ut på prommis med en kompis snart

• maritmedm
    Felicia6 skrev 2008-03-04 11:02:35 följande:
    Krya på er alla sjuklingar! Hoppas hoppas det kommer gå över snart!Idag är det en vecka sen operationen och tre veckor sedan jag börjat med flytet och totalt har jag nu gått ner 9kilo. Helt galet Allt går bra oxå, mår inte så dåligt och ska ut på prommis med en kompis snart
    Härligt att dt funkar bra för dig
  • hally

maritmedm: Ja...jag vet inte vad jag ska hoppas på, vill bara han ska va frisk och pigg som vanligt =/
    Känns jätteknasigt när han kan ha byxorna jag lagt bort för att de var för trånga nu igen, han har gått ner 3 kg sen i torsdags

Annamus: Vi vill köpa ALLT nytt till huset och helst ska allt fixas direkt på en gång! Känns det igen?
    Vi har prioriterat en annan stor grej innan renovering så vi har inte så mycket i renoveringskassan nu, men man kommer ändå varken hinna eller orka göra så mycket i början. Vi ska tapetsera om lite och måla lite tak till att börja med. Sen ska vi göra en prio-lista och försöka spara eftersom.

Felicia6: Hur mår du nu? Känns det bra?

• Felicia6
    maritmedm skrev 2008-03-04 11:04:28 följande:
    Härligt att dt funkar bra för dig
    Tack Jag är så glad att jag gjorde den

Hally, jo det känns jättebra Jag är trött så jag får vila lite då och då, och så får jag magknip om jag dricker för fort, annars mår jag väldigt bra.
  • Soulie

en dricka till den som räddar min dag o får den o gå snabbare d: om det blir felicia6 kan hon få en 50cl vatten d;

• maritmedm
    hally skrev 2008-03-04 11:05:28 följande:
    maritmedm: Ja...jag vet inte vad jag ska hoppas på, vill bara han ska va frisk och pigg som vanligt =/Känns jätteknasigt när han kan ha byxorna jag lagt bort för att de var för trånga nu igen, han har gått ner 3 kg sen i torsdags
    Tre kilo!!! Det är mkt det! Huvva... han tynar bort lilla stackarn
  • Felicia6
    Soulie skrev 2008-03-04 11:10:38 följande:
    en dricka till den som räddar min dag o får den o gå snabbare d: om det blir felicia6 kan hon få en 50cl vatten d;
    haha tack för den
  • maltazar

Anna: oh, det är snart ju! ni ska inte renovera ngt där innan ni flyttar? eller det kanske inte behövdes så mkt?

Lotta: oj, 9kg på en vecka är ju inte illa! :)

Hally: usch va läskigt... 3kg är ju mkt på en så liten, men antar att han gått ner mkt vätska?

Svar på tråden ***Skelleftetråden***