• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Peda

Blir nyfiken, vart uppe i norbotten ?
    Du behöver inte svara om du inte vill.
    bara vart nyfiken ! =)

skrutteluttan74 skrev 2008-03-01 23:28:22 följande:
    Oki...måste trots allt vara skönt att ha det så...Mina älsta barn är 12 & 14 och har sin pappa uppe i Norrbotten,grabben har inte varit dit sen i juni och tjejen sen i nov och ingen av dom har just nu en tanke på att åka.Men dom har så mycke annat nu för sej,så både jag och pappan förstår dom...Härligt med symaskin,ibland behövs dom bara rengöras och som min,man får inte köra så snabbt med den,då funkar den kanon
  • skrutteluttan74
    Peda skrev 2008-03-01 23:45:30 följande:
    Blir nyfiken, vart uppe i norbotten ? Du behöver inte svara om du inte vill. bara vart nyfiken ! =)
    Jo,självklart kan jag svara...Utanför Arvidsjaur....VIsst var du från Norrbotten ??
  • maltazar

Okej, men det är barnens eget val att inte vara hos honom? Isf är det väl helt okej, lite tråkigt men...

Jopp, känns skönt att äntligen ha en nu.. Bara jag lär mig sy så :P
    Verka som att det enda den strejkade mot var att sy sicksack i dubbelt tyg.. hehe. Inget större problem alltså :)

skrutteluttan74 skrev 2008-03-01 23:28:22 följande:
    Oki...måste trots allt vara skönt att ha det så...Mina älsta barn är 12 & 14 och har sin pappa uppe i Norrbotten,grabben har inte varit dit sen i juni och tjejen sen i nov och ingen av dom har just nu en tanke på att åka.Men dom har så mycke annat nu för sej,så både jag och pappan förstår dom...Härligt med symaskin,ibland behövs dom bara rengöras och som min,man får inte köra så snabbt med den,då funkar den kanon
  • maltazar

Nu känns med mest tråkigt.. Frågade henne när jag nattade henne hos mormor ikväll om hon fortfarande var ok med att stanna kvar där. "Jag vill vara med dig också" svarade hon då.. Lillgumman..
    Men det blir nog bra när de börjar hitta på massa roliga saker :)
    Och sen står det ju ett par dagar mellan mormor och dagis, där vinner nog mormor överlägset ;) (Då jag ändå jobbar och har skolan alltså)

Peda skrev 2008-03-01 23:44:01 följande:
    Bloody elf vad skönt!!!!
  • Peda

Jo,från Gällivare. Tänkte om jag visste vem det var...

skrutteluttan74 skrev 2008-03-01 23:49:33 följande:
    Jo,självklart kan jag svara...Utanför Arvidsjaur....VIsst var du från Norrbotten ??
  • Sarah81

Här har vi haft den förbaskade i magsjukan i 1 vecka  det är bara jag som har klarat mig. men jag åker väl i morgon då jag ska börja om att jobba efter mammaledigheten.
     Men nog värkte det i mamma hjärtat i torsdags då lillan firade sin 1.års dag med att bara spy   Men nu har vi varit symtom fria i 2 dygn.
    Hoppas att alla som har åkt dit får krya på sig , lider verkligen med er!

Malle: Vad kul med egen symaskin! Då kanskeman får se lite kreationer Ska själv få en ny nu då mannen tog över tygäffaren. Ska bli jättespännande då den har broderfunktion  

A life lived in fear is a life half lived
  • maltazar

Sarah: är hon ett år redan?! Oj vad tiden går fort...

Jo, det känns riktigt kul! Har ju som aldrig fått mig för att köpa en själv heller.. Lyckades åstadkomma en kjol till mig själv igårkväll/natt.. inte den snyggaste märkte jag sen dock, inget jag skulle gå på stan i precis :P

• maltazar

Nu ska här köpas tyg! Tänkte försöka mig på att sy en fleecedress till Tindra och klänning till mig :)

• verrron

Ser att det är några sjuklingar här, hoppas ni kryar på er!

Vill höra om någon har lite tips på hur jag underlättar för sonen & dottern som har rs? De har sån hemskt hosta så de gråter varje gång de hostar Dottern har dessutom feber. De får ändå full behandling, dvs inhalation samt hostmedeciner.

Svar på tråden ***Skelleftetråden***