• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-04 21:56:01 följande:
    Lejko: okej, då var kanske nålarna jag har lite för tjocka då..Oh jag vet hur det känns.. jag är ju dessutom 140% sysselsatt.. men tur jag är helt ledig varannan helg, då jag har Tindra hemma :) och även mkt göra hemma i skolan.bcsvensk: jo, en hel del kvar.. men det blir bara roligare och roligare :) mer praktik och roligare kurser att läsa, vilket även innebär trevligare litteratur :)
    Jag pluggade till USKA och var klar 2000...Kändes kanon, för jag hade jobbat åt kommunen sen jag var 16...Men då äntligen hade hjag en utbildning för det jag gjorde också
    Men det var tufft för mej...Ja gbörjade plugga 1997 ,då min dotter var 1 och sonen 3,så på vt -98 blev dottern sjuk,sen låg vi i Boden på sjukhuset i tre års tid ,från och till,och så skillde jag mej -99 så det blev tufft,att  va ensam,ha två sjuka barn, jobba och plugga,men jag upplevde det mest som  prövning och det kändes skoj att få plugga,det blev som ett avbrott i allt som hände också
  • Smultronet12

Hej hej!
    Dum fråga, men är det nån som har kvar förra veckas Ica Kvantum blad??? Finns ett recept på en röra till korv i termos som jag bara vill ha.. Själv var jag så klantig att jag slängt bort bladet utan att skriva ner receptet.. Så jag hoppas på att nån av er har kvar den...

• maltazar
    Smultronet12 skrev 2008-03-04 22:32:26 följande:
    Hej hej!Dum fråga, men är det nån som har kvar förra veckas Ica Kvantum blad??? Finns ett recept på en röra till korv i termos som jag bara vill ha.. Själv var jag så klantig att jag slängt bort bladet utan att skriva ner receptet.. Så jag hoppas på att nån av er har kvar den...
    sök på ica.se? borde ju finnas där..
  • maltazar

Oj, det lät tufft..
    Kan bli lite mkt för mig ibland, även fast dottern alltid är frisk som en nötkärna! (bortsett från förkylningar ibland)
    Så jag kan ju bara tänka mig hur tufft det vart för dig..

skrutteluttan74 skrev 2008-03-04 22:22:35 följande:
    Jag pluggade till USKA och var klar 2000...Kändes kanon, för jag hade jobbat åt kommunen sen jag var 16...Men då äntligen hade hjag en utbildning för det jag gjorde också Men det var tufft för mej...Ja gbörjade plugga 1997 ,då min dotter var 1 och sonen 3,så på vt -98 blev dottern sjuk,sen låg vi i Boden på sjukhuset i tre års tid ,från och till,och så skillde jag mej -99 så det blev tufft,att  va ensam,ha två sjuka barn, jobba och plugga,men jag upplevde det mest som  prövning och det kändes skoj att få plugga,det blev som ett avbrott i allt som hände också
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-04 22:45:48 följande:
    Oj, det lät tufft..Kan bli lite mkt för mig ibland, även fast dottern alltid är frisk som en nötkärna! (bortsett från förkylningar ibland)Så jag kan ju bara tänka mig hur tufft det vart för dig..
    Jo,men på någe underligt sätt så visste man att det inte blev bättre,så det var lixom lika bra att förlika sej med det som "var" så att säga...Man fann sej i sitsen,

Jag fick ju plugga mycket själv och sen göra egna prov ,de som mina klasskompisar redan gjort så att säga och tro de eller ej..Ja har ALDRIG gillat skolan,men då gjorde jag det och i alla vårdämen gick jag ut med VG och MVG,så jag var stolt över mej själv faktisgt
  • Smultronet12

Maltazar: Jo jag har sökt på Ica, men hittade tyvärr inte det jag sökte, därför som jag frågar här, större chans att nån har kvar ica kvantum bladet från förra veckan..
    SNÄLLA igen som vet med sig att de kanske har kvar bladet?

• maritmedm

Hally: Har ni fått antibiotika då? Tänkte nu då han hade så hög sänka?

• maritmedm
    Smultronet12 skrev 2008-03-05 06:06:13 följande:
    Maltazar: Jo jag har sökt på Ica, men hittade tyvärr inte det jag sökte, därför som jag frågar här, större chans att nån har kvar ica kvantum bladet från förra veckan..SNÄLLA igen som vet med sig att de kanske har kvar bladet?
    Kom du och gå igenom vår pappersinsamling, där finns det garanterat
  • hally

verrron: Vi har Jan-Erik, träffade en ung tjej när vi kom in i fredags, vet inte vad hon hette, ljushårig och blåögd och lät som hon kom från utlandet Nu är det ju första och förhoppningvis enda gången vi är där så jag kan ju inte säga att vi "brukar ha" honom. Tycker han är bra hittills iallafall.

Kixi & maritmedm: Vår läkare ville inte ge penicillin ännu då lillen precis hämtar sej från magsjuka och de kan ju inte hitta vad sänkan beror på heller, så risken finns att penicillinet ändå inte hjälper.

bcsvensk: Jo det finns ju massor med tapeter på nätet...jag skulle behöva några få att välja på annars kommer jag aldrig hitta några bra

Svar på tråden ***Skelleftetråden***