• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Sarah81

Peda : Du är för söt i din lilla ammnigsbubbla Fast det var ju Tuwa som fyllde 1

A life lived in fear is a life half lived
  • Peda

JA*lol* vafan..ja LOVAR jag tänkte och var säker jag skrivit tuwa.. men ser ju nu att det står ju MALVA! *lol* haha.. skönt att ja förstående vänner!! *lol*

Sarah81 skrev 2008-03-02 19:35:18 följande:
    Peda : Du är för söt i din lilla ammnigsbubbla Fast det var ju Tuwa som fyllde 1
  • skrutteluttan74
    Sarah81 skrev 2008-03-02 12:40:25 följande:
    Här har vi haft den förbaskade i magsjukan i 1 vecka  det är bara jag som har klarat mig. men jag åker väl i morgon då jag ska börja om att jobba efter mammaledigheten. Men nog värkte det i mamma hjärtat i torsdags då lillan firade sin 1.års dag med att bara spy   Men nu har vi varit symtom fria i 2 dygn. Hoppas att alla som har åkt dit får krya på sig , lider verkligen med er!Malle: Vad kul med egen symaskin! Då kanskeman får se lite kreationerSka själv få en ny nu då mannen tog över tygäffaren. Ska bli jättespännande då den har broderfunktion 

Kul för dej Sarah,blir det att sy på allt från handdukar till "ryggor" nu då eller ??

En kompis till oss har gjort namn och nallar på allt snart...börjar bli mycke nallar i deras hem... ...

• Ugglans mor

Ja ha, då är vi sjuka. Eller i alla fall Emmy. Hon kräktes nyss. Så vi blir hemma i morgon. Men om jag känner min dotter rätt så. Blir det inget mer. Hon gör alltid så. Hon kräks en gång, sen är hon frisk som en nötkärna.

• hally

Tack för alla krya på er-hälsningar och jag säger tack detsamma till alla andra sjuklingar!
    Börjar undra om det är magsjuka lillen har...var inne igår igen och fick mera dropp, men vi får inte i han nåt här hemma
    Han mest bara sover och vill ingenting annat.

Idag får vi nycklarna till huset!! Och blir en massa pengar fattigare. Fast det märks ju inte av då det är banken som står för det

Vi får se om vi hinner dit och kolla eller om det blir in på sjukan direkt igen med lillen. Just nu känns det bara som att man måste hålla huvet kallt och plöja sej igenom denna perioden. Så hoppas jag att man kan njuta av huset sen när vi alla är friska. OM vi blir det :-/

• hally

Peda: Jo han hade embla i armvecken men inte på handlederna, där resonerade de så här "Han är liks redan så arg så vi provar här utan bedövning". Schysst...men sen fick han embla på fötterna och där fick de i slangen på hyffsad tid. Nu har han den i foten fortfarande sen i fredags. Man vet ju hur det känns

• Peda

Seriöst?? Det är ju nog grymt övergrepp som det är!! Stackars barn. Och stackars mamma som fick se sin son ha ont! =(

hally skrev 2008-03-03 07:56:06 följande:
    Peda: Jo han hade embla i armvecken men inte på handlederna, där resonerade de så här "Han är liks redan så arg så vi provar här utan bedövning". Schysst...men sen fick han embla på fötterna och där fick de i slangen på hyffsad tid. Nu har han den i foten fortfarande sen i fredags. Man vet ju hur det känns
  • maritmedm

Hallå... nu är jag med igen... hängde inte alls med i att det blev en ny tråd Men nu har jag hittat er.
    Någon som känner ngn som syr klänningar? Vill ha en fin klänning, men min sömmerska som jag använt mig av tidigare har flyttat så vet inte vem jag nu ska be, nå tips?

• kobra

för mig blir det utgång på fredag, hjälp jag känner mig alldeles möglig, utgånget datum på nåt vis men lite smink och snygga kläder ska väl dölja det mesta

• Mammasknodd

maritmedm: Vad ska du ha för klänning då? Brudklänning? Coktail? Bal?

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
Svar på tråden ***Skelleftetråden***