• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • hally

Om ni skulle ut på middag och efterföljande fest ikväll och inte hade ett enda snyggt plagg att ta på, var skulle ni då springa på lunchen och ekipera er? (Här i Skellefteå alltså...)

• maritmedm
    hally skrev 2008-04-04 08:28:08 följande:
    Om ni skulle ut på middag och efterföljande fest ikväll och inte hade ett enda snyggt plagg att ta på, var skulle ni då springa på lunchen och ekipera er? (Här i Skellefteå alltså...)
    Hur mkt får det kosta? Cativa har supersnygga kläder... annars tycker jag lindex hör till de bättre butikerna
  • hally

Vad är Cativa? Var ligger den?
    Jaa...kosta, huvudsaken är att kläderna är snygga och sitter bra. Köper inte kläder som känns tveksamt eller halv-bra för det är så jobbigt att gå omkring och inte trivas i kläderna! Känns de bra använder man dem ju och då får de väl hellre kosta lite mer

• maritmedm
    hally skrev 2008-04-04 08:41:46 följande:
    Vad är Cativa? Var ligger den?Jaa...kosta, huvudsaken är att kläderna är snygga och sitter bra. Köper inte kläder som känns tveksamt eller halv-bra för det är så jobbigt att gå omkring och inte trivas i kläderna! Känns de bra använder man dem ju och då får de väl hellre kosta lite mer
    Cativa är en liten butik brevid resia. Hon har jättefina kläder men kostar skjortan
  • Pumpkin

Nu var det ju ett tag sen men, jag tyckte alltid det fanns något snyggt på Hanséns.

• maritmedm
    Pumpkin skrev 2008-04-04 08:48:37 följande:
    Nu var det ju ett tag sen men, jag tyckte alltid det fanns något snyggt på Hanséns.
    Ja d har en hel del, men då jag inte kom i en top i stl L utan att den satt som ett korvskinn så slutade jag köpa kläder där. Blev ju superdeppig!!!
  • Pumpkin

Mystiskt! Har aldrig behövt köpa någon annan storlek där? Kanske var just det märket?

• maritmedm
    Pumpkin skrev 2008-04-04 08:52:16 följande:
    Mystiskt! Har aldrig behövt köpa någon annan storlek där? Kanske var just det märket?
    Var antagligen det märket, har en blus därifrån som är en mer tacksam stl å en kjol oxå för den delen... men ville inte prova kläder där nå mer efter min kamp mot den där helvetestoppen
  • maritmedm
    Pumpkin skrev 2008-04-04 08:55:50 följande:
    Känner igen det där
    Det är så fruktansvärt irriterande. Sen gick jag och handlade på kappahl och kunde ha stl 34/36 å blev mkt gladare
Svar på tråden ***Skelleftetråden***