• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • skrutteluttan74
    madigan skrev 2008-04-17 18:19:24 följande:
    Ja men om de nu är en ekonomisk fråga, de är de inte i vårat fall. De är principen...de blir ju en skolavgift. Men betalar man inte då får han ju inte åka och blir väl utstött pga det.
    Vi betalar 50kr i månaden till grabbens klass kassa,för en del tyckte 100 var lite mycke.
    Så vi kom överens om 50 och i övrigt så ska barnen nu sälja kakburkar,sen i åttan blir det väl mer att göra för dom.
    Dom borde få ihop lite granna ,för dom åker ju inte föräns i nian.

Men 200 lät liiiiite mycke ,fast det beror ju på om det är termins avgift eller i månaden.
  • madigan
    skrutteluttan74 skrev 2008-04-17 23:31:34 följande:
    Vi betalar 50kr i månaden till grabbens klass kassa,för en del tyckte 100 var lite mycke.Så vi kom överens om 50 och i övrigt så ska barnen nu sälja kakburkar,sen i åttan blir det väl mer att göra för dom.Dom borde få ihop lite granna ,för dom åker ju inte föräns i nian.Men 200 lät liiiiite mycke ,fast det beror ju på om det är termins avgift eller i månaden.
    ok ska kolla upp de !
    Ja de är 200 /termin = 50 kr i mån...sen vet vi ju inte om vi ska betala för nästa termin och terminen innan..då blir de 600 kr.
  • Felicia6

Peda, vad olika det kan vara, jag tycker oriflame är väldigt bra Och har många runt mig som oxå tycker det Men det är väl olika frn person till person vilken smak man har, vilken hud man har osv

Haha, jösses. jag la ut lite gamla kläder på tradera och tänkte att jag kanske kunde få 2-300lr nåt för dom iaf.. jag fick 1600kr!!

• madigan
    Felicia6 skrev 2008-04-18 07:53:17 följande:
    Peda, vad olika det kan vara, jag tycker oriflame är väldigt bra Och har många runt mig som oxå tycker det Men det är väl olika frn person till person vilken smak man har, vilken hud man har osv Haha, jösses. jag la ut lite gamla kläder på tradera och tänkte att jag kanske kunde få 2-300lr nåt för dom iaf.. jag fick 1600kr!!
    Så bra hacka!
  • Peda

Jo. Min hy e as dålig så det funkar inte med sämre märken helt enkelt.

Felicia6 skrev 2008-04-18 07:53:17 följande:
    Peda, vad olika det kan vara, jag tycker oriflame är väldigt bra Och har många runt mig som oxå tycker det Men det är väl olika frn person till person vilken smak man har, vilken hud man har osv Haha, jösses. jag la ut lite gamla kläder på tradera och tänkte att jag kanske kunde få 2-300lr nåt för dom iaf.. jag fick 1600kr!!
  • skrutteluttan74
    madigan skrev 2008-04-18 07:49:31 följande:
    ok ska kolla upp de !Ja de är 200 /termin = 50 kr i mån...sen vet vi ju inte om vi ska betala för nästa termin och terminen innan..då blir de 600 kr.
    men nästa termin ska ni ju inte betala för nu...protesta nu qvinna,den terminen betalar ni för då,inte nu...
    Och i efterskott har jag inte hört ngn klass betala för...
  • madigan
    skrutteluttan74 skrev 2008-04-18 08:26:03 följande:
    men nästa termin ska ni ju inte betala för nu...protesta nu qvinna,den terminen betalar ni för då,inte nu...Och i efterskott har jag inte hört ngn klass betala för...
    Nä jag vet inte...

Åååå giv mig semester.....ungarna skriker och bråkar...dagen har dessutom bara börjat......*snyft*
  • hally

madigan: Du har det då inte lätt, hoppas du får lite lugn och ro i helgen! Gå ut och sätt dej i solen och njut

Jag måste bara få berätta att vi äntligen fått tummen ur och beställt våra soffor! Och en pall.
    Svart skinn med vita sömmar blir det. Så nu är man mer motiverad att jobba lite hårdare med vardagsrummet igen

• madigan
    hally skrev 2008-04-18 09:12:28 följande:
    madigan: Du har det då inte lätt, hoppas du får lite lugn och ro i helgen! Gå ut och sätt dej i solen och njut Jag måste bara få berätta att vi äntligen fått tummen ur och beställt våra soffor! Och en pall.Svart skinn med vita sömmar blir det. Så nu är man mer motiverad att jobba lite hårdare med vardagsrummet igen
    Ja men jag tvättar och de är så fint ute så jag tycker gott dom kan gå ut, men mina barn är rädda för att vara ute. Vi ska på Kvantum sen och handla lite.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***