• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Felicia6

hally, jo det går bara finfnt. Har gått ner 17 kilo nu på drygt två månader så det känns superbra Har lite illamående hela tiden och lite jobbigt med maten, men det är sånt man får ta

• Felicia6

Påminner igen om ljuspartyt på tisdag klockan 19.00 hos mig.

Var ingen intresserad?

• Felicia6

Peda, fast det behöver ju inte vara sämre märke generellt bara för att nån hudtyp inte kan ha det

• hally

Felicia6: Va skönt det måste va. Själv skulle jag behövt gå ner 10 kg, men det går visst inte...de har nog vuxit fast =/
    Har Oriflame någon hudkräm för fet & torr hy?
    En kvinna jag frågade på en butik här i stan sa att jag omöjligt kan ha både torr och fet hy samtidigt, men jag har ju det.

• madigan
    hally skrev 2008-04-18 10:08:14 följande:
    Felicia6: Va skönt det måste va. Själv skulle jag behövt gå ner 10 kg, men det går visst inte...de har nog vuxit fast =/Har Oriflame någon hudkräm för fet & torr hy?En kvinna jag frågade på en butik här i stan sa att jag omöjligt kan ha både torr och fet hy samtidigt, men jag har ju det.
    De är väl inget konstigt att ha både åck....knepig kvinna.
  • Annamus

Felicia6: Jodu, om det är stora storlekar du har sålt (det du krymt ur misstänker jag) så ja, man får MASSOR med pengar för det!

Angående Oriflame så har väl kanske alla sålt det en gång i världen? Jag har då gjort det två omgångar. Jag tycker dom har bra smink. Men jag är ju inte en sån som sminkar mig i lager liksom... jag trivs bäst med lite mascara... hihi.

• Peda

Nej så klart inte ! =) Men min hy fixar inte oriflame! Tyvärr! För det är billigt ju!

Felicia6 skrev 2008-04-18 09:47:59 följande:
    Peda, fast det behöver ju inte vara sämre märke generellt bara för att nån hudtyp inte kan ha det
  • Peda

Torr hy innan du smörjer dej och sen är den fet innan det är kväll?

hally skrev 2008-04-18 10:08:14 följande:
    Felicia6: Va skönt det måste va. Själv skulle jag behövt gå ner 10 kg, men det går visst inte...de har nog vuxit fast =/Har Oriflame någon hudkräm för fet & torr hy?En kvinna jag frågade på en butik här i stan sa att jag omöjligt kan ha både torr och fet hy samtidigt, men jag har ju det.
  • madigan

Är överlycklig!!!!!!!!

Lillan har fått tid för operation här i Skellefteå
    27 Maj kvart i 9

Svar på tråden ***Skelleftetråden***