• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Tinizgirl

Grattis Tinizgirl:s lillasyster Idag fyller du 5 år

• Peda

Gå in i min BD o kika på dagen !! =) Du får inte bli lessen !!

Lillhjärtat04 skrev 2008-04-20 01:09:14 följande:
    Ingen som är vaken här? Själv så jobbar jag natt så jag har måååånga timmar kvar
  • Ugglans mor
    Lillhjärtat04 skrev 2008-04-20 01:09:14 följande:
    Ingen som är vaken här? Själv så jobbar jag natt så jag har måååånga timmar kvar
    Ja, jag var vaken. Men var inte framför datorn...
  • varfördåför

köpte en ny cykel till alvin idag en 20" pojkcykel, så nu springer jag efter o håller ...

När får vi en Gloria?
  • hally
    xylifon skrev 2008-04-20 19:06:35 följande:
    köpte en ny cykel till alvin idag en 20" pojkcykel, så nu springer jag efter o håller ...
    Va kul att få ny cykel Kan han cykla sen innan?
    Nadja fick också precis en ny 20", hade tänkt en 24" men den var lite väl stor. Jobbigt att byta varje år, hoppas på att hon kan ha denna nästa år också Ungarna här ute bor på cyklarna på sommaren så den blir väl använd iallafall.

Usch va här luktar målarfärg! Är så less på den lukten nu! Tur den försvinner snabbt så får man vädra näsan ett par dagar innan man målar nåt igen
  • varfördåför
    hally skrev 2008-04-20 20:56:22 följande:
    Va kul att få ny cykel Kan han cykla sen innan?Nadja fick också precis en ny 20", hade tänkt en 24" men den var lite väl stor. Jobbigt att byta varje år, hoppas på att hon kan ha denna nästa år också Ungarna här ute bor på cyklarna på sommaren så den blir väl använd iallafall.Usch va här luktar målarfärg! Är så less på den lukten nu! Tur den försvinner snabbt så får man vädra näsan ett par dagar innan man målar nåt igen
    nää, han kan inte cykla sedan innan, han har inet avrit intreserad tidigare, bara cyklat med stödjul (han har ju just fyllt fem bara så vi har inte tjatat) men nu är han gasnak intreserad och jag tror att han ska lära sig gasnka fort. gick iaf över förväntan idag
    När får vi en Gloria?
  • trooce

Hej alla! Äntligen så får vi flytta!! Vi flyttar den första Juli till Ersmark :) även om det inte är inne i stan så längta jag som faan =) Äntligen kommer vi oss härifrån

• maritmedm
    Tinizgirl skrev 2008-04-19 12:42:12 följande:
    Grattis Marit! :) Hoppas ni har en bra dag!
    Tackar!!! Vi hade en kanondag
  • maritmedm

Ja nu har jag inte varit inne på fyra dagar och ids uppriktigt sagt inte kolla vad som skrivigts sen i onsdags så om någon skrivigt nåt till mig så kan ni ju skriva igen

• hally

xylifon: Va kul, det brukar gå snabbt när de är intresserade att lära sej
    Själv är jag lite kluven, barn är inte mogna före 12 års ålder att cykla i trafiken, och även om det är lugnt villaområde där vi bor så kör det ju genom bilar då och då. Alla andra barnen cyklar ju fritt omkring och Nadja får också göra det, men lite orolig är man... Är nog jobbigt att hålla reda på henne när man cyklar tillsammans

MorBlåbär: Grattis till flytt och nytt boende! Det är jättefint i Ersmark, vi trivdes hur bra som helst i byn =)
    Har ni köpt hus eller ska ni hyra?
    Var flyttar ni ifrån då (var bor ni nu)?

Svar på tråden ***Skelleftetråden***