• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • hally

Jo, dynor var med den och 6 stolar. Sambon vill ha små möbler och för 4 pers...men jag är så less på att varje gång det kommer besök måste man sitta på pallar och skrivbordsstolar och vad det nu blir.
    Jag vill ha stooooort bord och mååååånga stolar

Ja visst går det för snabbt med småbarnen? När man är gravid är det ju en hel evighet men sen går det alldeles för snabbt!

Ha en trevlig helg allihopa!

• madigan

Finns de ingen hemsida så man kan se vad ni har och har beställt?

• maltazar

Tiden går ju sjukt fort när man har barn!
    Igår var det 6 år sedan jag blev gravid :O

• Bummelumman
    madigan skrev 2008-05-02 13:04:00 följande:
    Finns de ingen hemsida så man kan se vad ni har och har beställt?
    Jo http://www.blocket.se/li?ca=4_k&id=17869 Jag har beställt gruppen Madeira och Hally funderar på Skeppsvik tror jag minsann. Bra priser är det! Sen är det ju fri hemkörning med.
    hally skrev 2008-05-02 12:58:13 följande:
    Jo, dynor var med den och 6 stolar. Sambon vill ha små möbler och för 4 pers...men jag är så less på att varje gång det kommer besök måste man sitta på pallar och skrivbordsstolar och vad det nu blir.Jag vill ha stooooort bord och mååååånga stolar Ja visst går det för snabbt med småbarnen? När man är gravid är det ju en hel evighet men sen går det alldeles för snabbt! Ha en trevlig helg allihopa!
    Jo jag vill ha en så stor grupp som möjligt. Tycker inte om när man ska måsta ta stolar innifrån för att kunna rymmas. Sen är vi allt som oftast 6 personer om vi har gäster. MIn familj är fyra personer och även hans. Vi har ett syskon var. Sen har hans syster tre barn, men jag hade tänkt köpa en liten sittgrupp till barnen. De brukar ha på Maxi med bord och bänkar som jag funderar på.
    Jo det går alldeles för fort. Kändes som att jag var gravid i minst 2 år... och nu är han helt plötsligt här.
    maltazar skrev 2008-05-02 13:15:07 följande:
    Tiden går ju sjukt fort när man har barn!Igår var det 6 år sedan jag blev gravid :O
    Jo tiden verkligen bara springer iväg...
    Jag är mamma till en prins så det borde göra mig till drottning!
  • varfördåför
    maltazar skrev 2008-05-02 13:17:00 följande:
    5 år sedan menar jag förstås :)
    det är 6årsedan jag blev gravid första ggn dock
    När får vi en Gloria?
  • madigan

För mig så har det åxå gått supersnabbt. Vi fick reda på att jag var gravid när jag var i v 6 och nu är jag snart i v 36.

Helt makalöst!

• Mochride

Skulle gå och fika med en kompis ikväll och så är det stängt överallt. Varför stänger de tidigt en fredagkväll?
    Bara Kåffein som hade öppet, men de hade inget fika, för det var barkväll.

• maltazar

Det är ju inte en vanlig fredagkväll.. är ju klämfredag, så det är väl därför. många som är långlediga..

Mochride skrev 2008-05-02 23:14:15 följande:
    Skulle gå och fika med en kompis ikväll och så är det stängt överallt. Varför stänger de tidigt en fredagkväll?Bara Kåffein som hade öppet, men de hade inget fika, för det var barkväll.
  • Mochride
    maltazar skrev 2008-05-03 01:01:28 följande:
    Det är ju inte en vanlig fredagkväll.. är ju klämfredag, så det är väl därför. många som är långlediga..
    Jo, det är väl så. Men Waynes tex stänger väl kl 18 på fredag/lördag i vanliga fall också?
Svar på tråden ***Skelleftetråden***