madigan skrev 2008-05-02 13:04:00 följande:
Finns de ingen hemsida så man kan se vad ni har och har beställt?
Jo
http://www.blocket.se/li?ca=4_k&id=17869 Jag har beställt gruppen Madeira och Hally funderar på Skeppsvik tror jag minsann. Bra priser är det! Sen är det ju fri hemkörning med.
hally skrev 2008-05-02 12:58:13 följande:
Jo, dynor var med den och 6 stolar. Sambon vill ha små möbler och för 4 pers...men jag är så less på att varje gång det kommer besök måste man sitta på pallar och skrivbordsstolar och vad det nu blir.Jag vill ha stooooort bord och mååååånga stolar Ja visst går det för snabbt med småbarnen? När man är gravid är det ju en hel evighet men sen går det alldeles för snabbt! Ha en trevlig helg allihopa!
Jo jag vill ha en så stor grupp som möjligt. Tycker inte om när man ska måsta ta stolar innifrån för att kunna rymmas. Sen är vi allt som oftast 6 personer om vi har gäster. MIn familj är fyra personer och även hans. Vi har ett syskon var. Sen har hans syster tre barn, men jag hade tänkt köpa en liten sittgrupp till barnen. De brukar ha på Maxi med bord och bänkar som jag funderar på.
Jo det går alldeles för fort. Kändes som att jag var gravid i minst 2 år... och nu är han helt plötsligt här.
maltazar skrev 2008-05-02 13:15:07 följande:
Tiden går ju sjukt fort när man har barn!Igår var det 6 år sedan jag blev gravid :O
Jo tiden verkligen bara springer iväg...