• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Bummelumman

Jag har gått hos BVC i Kåge nu i tre månader snart så jag hoppas verkligen att det finns! Räcka ut tungan

Jag är mamma till en prins så det borde göra mig till drottning!
  • madigan
    Trollmamma skrev 2008-05-02 11:00:40 följande:
    Ok. Ja då hoppas jag att de kommer hit snart Det är ju en väldigt rolig affär med massor av roliga saker Då slipper jag be mina föräldrar handla därifrån till mig
    Ja jag hoppas med. De är Cape-Teknik som har gjort grunden och de där till Dollarstore. Dom har visat ritningar och sånt där för honom när han jobbade där.
  • hally

Bummelumman: Vore lite läskigt om du fick reda på att de egentligen inte finns va...
    Jo nu när du är här och hänger, har du nån länk till hemsidan där med möbel-hemkörningen du vet? Sambon har skurat och städat uterummet och altanen i helgen så nu fattas möblerna!

• Bummelumman

Hally: Ja det vore lite spooky faktiskt...
    De har ju sin hemsida på Blocket. Här är adressen http://www.blocket.se/li?ca=4_k&id=17869 Fast det är som sagt ett tips att ringa dit om man inte hittar det på hemsidan. Vår grupp heter Madeira.

• maltazar

Okej, det kanske är nytt då? Har för mig att det tom va en som själv bor i Kåge, med barn, som sa att de var tvugna till mb bvc.. men kan ju ha ändrats då sen hon va dit sist..

hally skrev 2008-05-02 11:16:59 följande:
    Vår nya BM i Kåge ringde och hälsade oss välkomna och sa att de finns på VC i Kåge.Jo Dollarstore har en del bra grejjer men massor med samma skräp som typ Ö&B och Rusta också De har bra märkessockar som håller länge.
  • hally
    Bummelumman skrev 2008-05-02 11:51:24 följande:
    Hally: Ja det vore lite spooky faktiskt...De har ju sin hemsida på Blocket. Här är adressen www.blocket.se/li&id=17869 Fast det är som sagt ett tips att ringa dit om man inte hittar det på hemsidan. Vår grupp heter Madeira.
    Ja den gruppen finns ju där nu, den var snygg, en sån som jag vill ha! Fast då måste jag övertala sambon först...
  • Bummelumman
    maltazar skrev 2008-05-02 11:55:41 följande:
    Okej, det kanske är nytt då? Har för mig att det tom va en som själv bor i Kåge, med barn, som sa att de var tvugna till mb bvc.. men kan ju ha ändrats då sen hon va dit sist..
    Det finns två distriktor på Kåge som har BVC. Inte ens på sommaren ska man måsta åka till MB för de har olika semesterperioder.
    hally skrev 2008-05-02 11:57:44 följande:
    Ja den gruppen finns ju där nu, den var snygg, en sån som jag vill ha! Fast då måste jag övertala sambon först...
    Jo jag tycker den var riktigt snygg och dessutom till ett bra pris. Sambon frågade om tjockleken på bordesskivan och den var 4 cm så den är ju inte supertunn direkt. Ska bli kul att se den live när den kommer. Var leveranstid på 3 veckor och vi beställde förra veckan.
  • hally

Bummelumman: Ja det står nu att man kan boka dem men de kommer in först i mitten av maj. Den som heter Skeppsvik var också snygg, i svart skulle passa vårt uterum.
    Kanske ska köpa både utegrupp och matgrupp (inne) därifrån...får se. Hittade en billig matgrupp som skulle passa hos oss, antagligen inget massivt men den var snygg ändå och då kan vi ju byta om ett par år eller när vi hittar nåt snyggt vi vill ha i bättre kvalitet

• hally

Sitter här och gruvar mej...måste in på Maxi en fredagseftermiddag =/ Nästan så jag hoppas att de inte har vad jag söker

Nadja ringde nyss och sa att hon ville fråga mej om en grej. "Jo mamma när vi ska åka flygplan till Skåne, kan vi stanna i Gränna då och köpa polkagris-glass?"
    Vad tror ni, så pass flexibla bör väl dagens flygresor vara?!

• Bummelumman
    hally skrev 2008-05-02 12:32:08 följande:
    Bummelumman: Ja det står nu att man kan boka dem men de kommer in först i mitten av maj. Den som heter Skeppsvik var också snygg, i svart skulle passa vårt uterum.Kanske ska köpa både utegrupp och matgrupp (inne) därifrån...får se. Hittade en billig matgrupp som skulle passa hos oss, antagligen inget massivt men den var snygg ändå och då kan vi ju byta om ett par år eller när vi hittar nåt snyggt vi vill ha i bättre kvalitet
    Jo den är också snygg. Visst följde det med dynor till den? Det gjorde det ju inte till den vi köpte. Ibland kan det kanske vara nog så bra att köpa en billig grupp så kan man byta när man blir less. Dessutom så kan det ju vara bra kvailte på de billiga med ibland.

Satt och tittade runt på min sida och upptäckte att jag idag för ett år sedan blev gravid! Känns som en evighet sen nu när han ligger här på golvet och snackar med sina leksaker...
Svar på tråden ***Skelleftetråden***