• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Bummelumman

Hally: Fast det är nog inte allt de har på hemisdan. För vår grupp fins inte på hemsidan, men när vi ringde ner så kunde vi beställa en...

Jag är mamma till en prins så det borde göra mig till drottning!
  • maritmedm
    madigan skrev 2008-04-30 10:50:55 följande:
    Nån här som har en åsikt om häng?Min son har häng vareviga dag och jag H.A.T.A.R de, de är så jäkla fult.Varför ska all skit från USA komma hit ?!?
    Ja fult är det verkligen... men är ju bra så länge det bara är på barnen. Finns inget fulare än vuxna karlar som går omkring med jättehäng.
  • kobra

ja inte är det fint med häng men det är nog bara och blunda som förlder oc inse att det är en modefluga..
    tänker tillbaka hur jag själv såg ut som tonåring, hahaha..att jag fick gå ut alls

• hally

kobra: Vad ska ni göra där, åker hela familjen?

Bummelumman: Jaha...men vaddå, har de en katalog eller hur får man reda på deras sortiment?

• Bummelumman

hally: Vi hade ju kollat på hemsidan och sett en grupp vi ville ha så vi frågade om den. Tror de plockar bort de produkter som inte finns hemma från hemsidan. Blev lite knasigt när jag skrev tidigare...

Jag är mamma till en prins så det borde göra mig till drottning!
  • hally
    Bummelumman skrev 2008-04-30 11:07:55 följande:
    hally: Vi hade ju kollat på hemsidan och sett en grupp vi ville ha så vi frågade om den. Tror de plockar bort de produkter som inte finns hemma från hemsidan. Blev lite knasigt när jag skrev tidigare...
    Har du länk till deras hemsida för jag hittar bara den som de har på blocket? Eller är det bara den de har?
  • madigan
    kobra skrev 2008-04-30 10:57:29 följande:
    ja inte är det fint med häng men det är nog bara och blunda som förlder oc inse att det är en modefluga..tänker tillbaka hur jag själv såg ut som tonåring, hahaha..att jag fick gå ut alls
    Men man får ju skämmas att ungen inte kan dra upp byxorna. Jag vill inte se hans kallingar här hemma.
  • madigan
    maritmedm skrev 2008-04-30 10:53:31 följande:
    Ja fult är det verkligen... men är ju bra så länge det bara är på barnen. Finns inget fulare än vuxna karlar som går omkring med jättehäng.
    spelar ingen roll om de är på vuxna eller barn. Precis lika FULT!
  • hally

Asså må vara 12-åringar med häng men här på jobbet känns det ganska absurt när man sitter i fikarummet och får en rumpa i ansiktet när det kommer någon "sån där" och ska klämma sej in i soffan Här är 25-30-åringar med häng på brallorna och det är nästan så man väntar att chefen ska säga till. Ser oprofessionellt ut...för att inte tala om fjantigt på "vuxna" karlar

• maritmedm
    hally skrev 2008-04-30 11:27:42 följande:
    Asså må vara 12-åringar med häng men här på jobbet känns det ganska absurt när man sitter i fikarummet och får en rumpa i ansiktet när det kommer någon "sån där" och ska klämma sej in i soffan Här är 25-30-åringar med häng på brallorna och det är nästan så man väntar att chefen ska säga till. Ser oprofessionellt ut...för att inte tala om fjantigt på "vuxna" karlar
    Konstigt att chefen inte sagt nåt.... vart jobbar du?
Svar på tråden ***Skelleftetråden***