• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • hally
    trooce skrev 2008-05-01 10:23:05 följande:
    Vart är BVC i skellefteå?
    Bor du i Ersmark hör du nog till Kåge BVC som finns i Kåge
  • hally

madigan: Vi har fortfarande inte kommit iväg till IKEA, men nu har vi fått 2 erbjudanden om medresenärer och övernattning i S-vall så det kanske blir ditåt istället.

• madigan
    hally skrev 2008-05-02 07:49:49 följande:
    madigan: Vi har fortfarande inte kommit iväg till IKEA, men nu har vi fått 2 erbjudanden om medresenärer och övernattning i S-vall så det kanske blir ditåt istället.
    okej ja jag hade gärna följt med men är lite orolig att jag får bebisen då. Jag ska DEFENITIVT beställa saker med henne därifrån.
  • hally

madigan: Ja, vi brottas fortfarande med inköpslistan vi...

Nu har sambon städat och gjort så fint i uterummet, nu är det bara sköna möbler som fattas

Jag har bokat flygbiljetter, yippie Tror Nadja är den gladaste av oss alla. Ingen jorden-runt-resa utan Skåne får duga

• maltazar

Finns det där?? Jag har hört att man måste till MB då.

hally skrev 2008-05-02 07:48:13 följande:
    Bor du i Ersmark hör du nog till Kåge BVC som finns i Kåge
  • madigan
    hally skrev 2008-05-02 10:17:24 följande:
    madigan: Ja, vi brottas fortfarande med inköpslistan vi... Nu har sambon städat och gjort så fint i uterummet, nu är det bara sköna möbler som fattas Jag har bokat flygbiljetter, yippie Tror Nadja är den gladaste av oss alla. Ingen jorden-runt-resa utan Skåne får duga
    Ja jag har börjat lite smått med inköpslistan nu. Sen ska hon till Lycksele nästa fredag och ska beställa lite från Dollarstore.

Dom ska ju hit, men frågan är bara när. Dom får inte bygga sin butik på Solbacken som dom vill så....
  • Trollmamma
    madigan skrev 2008-05-02 10:41:09 följande:
    Ja jag har börjat lite smått med inköpslistan nu. Sen ska hon till Lycksele nästa fredag och ska beställa lite från Dollarstore.Dom ska ju hit, men frågan är bara när. Dom får inte bygga sin butik på Solbacken som dom vill så....
    Hur vet du att ska hit då? Det går ju rykten om att både de och Biltema ska hit, men inte enligt de själva...
    Tror att det är nog mycket vad folk önskar Räcka ut tungan
  • madigan
    Trollmamma skrev 2008-05-02 10:51:39 följande:
    Hur vet du att ska hit då? Det går ju rykten om att både de och Biltema ska hit, men inte enligt de själva...Tror att det är nog mycket vad folk önskar
    Ja kanske för att min man har jobbat åt ett företag här som har byggt upp Dollarstore på andra ställen .
  • Trollmamma
    madigan skrev 2008-05-02 10:56:28 följande:
    Ja kanske för att min man har jobbat åt ett företag här som har byggt upp Dollarstore på andra ställen .
    Ok. Ja då hoppas jag att de kommer hit snart Det är ju en väldigt rolig affär med massor av roliga saker Då slipper jag be mina föräldrar handla därifrån till mig
  • hally
    maltazar skrev 2008-05-02 10:28:31 följande:
    Finns det där?? Jag har hört att man måste till MB då.
    Vår nya BM i Kåge ringde och hälsade oss välkomna och sa att de finns på VC i Kåge.

Jo Dollarstore har en del bra grejjer men massor med samma skräp som typ Ö&B och Rusta också De har bra märkessockar som håller länge.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***