• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • hally
    maritmedm skrev 2008-04-30 12:13:54 följande:
    Konstigt att chefen inte sagt nåt.... vart jobbar du?
    Heh...mmm, jag tror inte jag vill avslöja det
    De här grabbarna med häng har bara kundkontakt via telefon om alls och cheferna är snälla
    Nä, de har väl inte häng ner till knäna som vissa har, men man vet ju vad de har för färg på kallingarna varje dag!
  • maritmedm
    hally skrev 2008-04-30 12:34:24 följande:
    Heh...mmm, jag tror inte jag vill avslöja det De här grabbarna med häng har bara kundkontakt via telefon om alls och cheferna är snälla Nä, de har väl inte häng ner till knäna som vissa har, men man vet ju vad de har för färg på kallingarna varje dag!
    Ja jag kan ju säga som så att då jag träffade Petter hade han mer häng på brallorna än vad jag tyckte var oki, nu sitter de mkt bättre Försökte få han att inse att han aldrig kommer bli tagen seriöst om han inte ens kan dra upp byxorna.
    Nu ligger min pappa i Umeå och är förberedd för sin operation så nu rullar de nog snart in på operation.
  • kobra

hally det är firmafest med sambons jobb, så inga barn

• hally

Jisses vad är det för firmafester ni får ha?
    Min kusin åker idag till Paris med sitt jobb (med respektive)...här får vi ju iallafall HA firmafester men de är minsann här på jobbet och inte nån resa...

• varfördåför
    maritmedm skrev 2008-04-30 12:38:41 följande:
    Ja jag kan ju säga som så att då jag träffade Petter hade han mer häng på brallorna än vad jag tyckte var oki, nu sitter de mkt bättre Försökte få han att inse att han aldrig kommer bli tagen seriöst om han inte ens kan dra upp byxorna.Nu ligger min pappa i Umeå och är förberedd för sin operation så nu rullar de nog snart in på operation.
    men jag gillar oddsen för svärfar idag. alvin är också opererad i umeå en valborgs under en sjuksköterske trejk, och det gick ju bra, tror attd et är ett gått omen att olle fick samma
    När får vi en Gloria?
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-04-30 12:49:57 följande:
    men jag gillar oddsen för svärfar idag. alvin är också opererad i umeå en valborgs under en sjuksköterske trejk, och det gick ju bra, tror attd et är ett gått omen att olle fick samma
    Ja det kommer säkert att gå bra, det tvivlar jag inte på. Skrämmande bara att de vågat vänta så pass länge. Han hade haft känningar två gånger på morgonen så de hade inte ens kunnat duscha honom innan op.
  • varfördåför
    maritmedm skrev 2008-04-30 12:56:06 följande:
    Ja det kommer säkert att gå bra, det tvivlar jag inte på. Skrämmande bara att de vågat vänta så pass länge. Han hade haft känningar två gånger på morgonen så de hade inte ens kunnat duscha honom innan op.
    jo jag hörde det :-/ absolut inte kul alls!
    När får vi en Gloria?
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-04-30 12:57:45 följande:
    jo jag hörde det :-/ absolut inte kul alls!
    Ne så nu får vi hoppas operationen går bra, så han får bli frisk igen
  • varfördåför

presis, så han hinner bli farfar fler ggr han måste ju hinna träffa alla sina barnbarn.. hehe, fast det kan ju iof vara en  av anledningarna till att han är sjuk. har ju blivit lite barnbarn genom åren

När får vi en Gloria?
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-04-30 13:10:46 följande:
    presis, så han hinner bli farfar fler ggr han måste ju hinna träffa alla sina barnbarn.. hehe, fast det kan ju iof vara en  av anledningarna till att han är sjuk. har ju blivit lite barnbarn genom åren
    Jo tänk alla besvärliga barn, barnbarn och arbetskollegor som är och ska ha med han i allt och ha hjälp med allt.... vem skulle inte tackla av då???
Svar på tråden ***Skelleftetråden***