• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • varfördåför
    maritmedm skrev 2008-04-30 13:16:19 följande:
    Jo tänk alla besvärliga barn, barnbarn och arbetskollegor som är och ska ha med han i allt och ha hjälp med allt.... vem skulle inte tackla av då???
    jo, presis.. tur att jag inte r något av åvantående

vad ska alla göra idag då?
    När får vi en Gloria?
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-04-30 13:20:25 följande:
    jo, presis.. tur att jag inte r något av åvantående vad ska alla göra idag då?
    Vet inte riktigt, vi har blivigt tillfrågade att komma lite hit och dit, så får se vad det blir. Slutar då jobba snart iaf.
    På fredag ska Petter på svensexa i efterhand... jiiiha Kommer bli så kul å få hem en dyngrak Petter hem.
  • Peda

Kommer häng från USA? Jasså, jag vet bara gällivare hänget!
    Hänger du me??

madigan skrev 2008-04-30 10:50:55 följande:
    Nån här som har en åsikt om häng?Min son har häng vareviga dag och jag H.A.T.A.R de, de är så jäkla fult.Varför ska all skit från USA komma hit ?!?
  • madigan
    Peda skrev 2008-04-30 15:17:17 följande:
    Kommer häng från USA? Jasså, jag vet bara gällivare hänget! Hänger du me??
    Jo jag hänger me. Men häng de kommer från fängelsena i USA för dom inte fick ha bälte så brallerna hängde.
  • maltazar

fast det är inte riktigt samma sak... "Ett vanligt missförstånd är att gällivarehäng innebär att man exponerar dalen mellan skinkorna, vilket alltså är fel (det handlar här istället om så kallad raggarskåra). Rallarna bar sina byxor upp till midjan."
    /sv.wikipedia.org/wiki/G%C3%A4llivareh%C3%A4ng

men häng så man visar skåran/kallingarna är ju inget nytt påfund direkt heller..
    knappast mode heller då det alltid vart "inne".. snarare en stil..
    tyvärr inget som kommer och går :/

Peda skrev 2008-04-30 15:17:17 följande:
    Kommer häng från USA? Jasså, jag vet bara gällivare hänget! Hänger du me??
  • Peda

*skrattar* jasså du.

madigan skrev 2008-04-30 18:32:14 följande:
    Jo jag hänger me. Men häng de kommer från fängelsena i USA för dom inte fick ha bälte så brallerna hängde.
  • Peda

Ja, lite skönt att nån kan säga så ! =) Annars har ja alltid fått höra att det är gällivare hänget som e över allt =)
    Är det en snygg rumpa så får den gärna visa upp sej enligt mej ! =)

maltazar skrev 2008-04-30 19:15:38 följande:
    fast det är inte riktigt samma sak... "Ett vanligt missförstånd är att gällivarehäng innebär att man exponerar dalen mellan skinkorna, vilket alltså är fel (det handlar här istället om så kallad raggarskåra). Rallarna bar sina byxor upp till midjan."/sv.wikipedia.org/wiki/G%C3%A4llivareh%C3%A 4ngmen häng så man visar skåran/kallingarna är ju inget nytt påfund direkt heller..knappast mode heller då det alltid vart "inne".. snarare en stil..tyvärr inget som kommer och går :/
  • Peda

Är det någon som kollar 5an nu ?? Frusen norrlänning söker kärlek! Han Jonas och jag är barndoms kompisar och är uppvuxna tesammans =) Jag längtar hem så jag blir galen!!!! =)

• Peda

Massa snö..skoter,skidor.. shitt... tänk om jag måste flytta hem nu?!?!

• Kixi

peda: nähe du, ingen hemflytt här inte...nu ser du till att stanna kvar!!! Hoppas du haft en trevlig valborg(och även alla andra förstås), själv höll jag vårtalet i byn vid brasan....aningen nervöst eftersom jag är ganska nyinflyttad men det gick ganska bra ändå. Vann en tårta gjorde vi också och Wille visade att han är lika stor teaterapa som mamma och sprang upp tre gånger till mikrofonen för att sjunga(egna påhittade sånger), himla kul att se honom så modig ändå(mammahjärtat klappar stolt).
    Gonatt på er allihop nu!

Svar på tråden ***Skelleftetråden***