• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • maltazar

på nätet också?

kobra skrev 2008-03-08 18:41:28 följande:
    är i norran idag om nedläggningen
  • kobra

vet ej,man borde ju kunna se reportagen på nätet ochså

• skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-08 08:40:08 följande:
    bcsvensk: haha, söt unge! ;) hur gammal är hon?jag har 2 syskonoch 3 "styvsyskon", pappas fru hade dem när de träffades.
    Hon blev fem nu i feb
    Dagligen dax får vi höra alla dessa möjliga komments..
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-08 18:56:56 följande:
    på nätet också?
    Jag ska kolla nätet nu...har inte sett tidigatre,bara i tidningen,men dom tog inte med hennes comments, lät nog inte bra nog kan jag tro,..haha
  • Kixi

Nu har jag röstat.....hoppas ni har det bra allihop!

Här är vi ju äntligen friska allihop (peppar peppar). Wille kom ju tyvärr inte iväg till Kanarieöarna som han skulle eftersom min mor fick två proppar, en i benet och en i lungan, gissa om jag varit orolig. Nu verkar det dock bättre med henne, tur att det var på "rätt" ställen. Men jag tycker synd om dem för de hade ju planerat resan sedan i höstas och verkligen sett fram emot att åka med Wille. Men det var ju tur att hon åkte in till akuten innan de for iväg till kanarieöarna för då hade hon nog inte varit vid liv idag. Hon brukar dock ha ganska bra känsla för sånt där. Hon och några kollegor skulle ju åkt med på Estonia men hon kände sig jätteolustig några dagar innan och vägrade åka och uppmanade kollegorna att inte åka. Gissa om man är glad över den "föraningen".

• skrutteluttan74

Är det ngn av er som brukar se Miami Ink ??Serien om tatuerarna ?? ...Alltså vilka grejor dom gör...helt fantastisgt duktiga är dom

• skrutteluttan74
    Kixi skrev 2008-03-09 09:40:29 följande:
    Nu har jag röstat.....hoppas ni har det bra allihop! Här är vi ju äntligen friska allihop (peppar peppar). Wille kom ju tyvärr inte iväg till Kanarieöarna som han skulle eftersom min mor fick två proppar, en i benet och en i lungan, gissa om jag varit orolig. Nu verkar det dock bättre med henne, tur att det var på "rätt" ställen. Men jag tycker synd om dem för de hade ju planerat resan sedan i höstas och verkligen sett fram emot att åka med Wille. Men det var ju tur att hon åkte in till akuten innan de for iväg till kanarieöarna för då hade hon nog inte varit vid liv idag. Hon brukar dock ha ganska bra känsla för sånt där. Hon och några kollegor skulle ju åkt med på Estonia men hon kände sig jätteolustig några dagar innan och vägrade åka och uppmanade kollegorna att inte åka. Gissa om man är glad över den "föraningen".
    Oj,va hemsgt,hoppas hon mår bra din mamma trots allt och att hon får bra medicament mot proppar ...
Svar på tråden ***Skelleftetråden***