• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • maltazar

bcsvensk: nä ännu längre sen tom... "första gången på 27 år" sa de :P

• skrutteluttan74
    verrron skrev 2008-03-06 23:28:02 följande:
    bcsvensk: Jo, det är så skönt! Kul o höra att ni också mår bättre och hoppas att ni får åka på kalaset imorrn. Klart man vill åka på kalas Nja, de sa att RS är så fruktansvärt smittsamt (men är ju ingen fara för vuxna iofs) så ingen vill nog ha oss på besök. Mina föräldrar bor 40 mil enkel väg, bort så dit kommer vi iaf inte åka. Barnens farmor o farfar bor ju här men dit vill vi inte gå coh riskera något (barnen har en nyfödd kusin så då vill vi inte riskera att svärmor o svärfar får rs så att lillkusinen åker dit- de på barn tyckte väl inte heller de var nån bra ide´)Däremot har vi redan smittat ner en av våra kompisars barn (de var innan vi visste att våra barn var sjuk!) så de kan vi iofs umgås med för man kan inte rs igen (jo efter 4 år när stammen ändras el vad de babblade om på barn ) Så nu hoppas vi på en bra vår och att alla barn får vara friska! Går dina på dagis? Eller hur gamla var dina barn nu igen? Iaf, är så glad nu...suttit och sett aik på teven
    Alltid någe glädjande

Bara en av mina går på dagis, hon blev nyss 5,de andra är snart 12 & 14....Mina småååå har blvit stoooora helt enkelt...huuuu...ibland känns de så hemsgt,men samtidigt så kul

Jamen dåså,då har ni ju en familj att umgås med ialla fall...så ni blir itne helt ensamma...Och en nyfödding vill man itne smitta,förstår dej...Oj,va dåligt samvete man skulle ha då...Huu så skrämmande...

Nåväl,ha en underbar fredag ialla fall...
    maltazar skrev 2008-03-06 23:31:55 följande:
    bcsvensk: nä ännu längre sen tom... "första gången på 27 år" sa de :P
    Oj då... -81 alltså...då en annan gick Första klass...Läääääänge sen nu

Nu kallar sängen...ha en bra fredag nu...Här hoppas vi på sol
  • maltazar

bcsvensk: hehe och en annan var inte ens påtänkt då ;P
    Mina föräldrar hade väl just träffats då ungefär...

• maritmedm

Så ska ni fira slutspelsplatsen i helgen då????
    Jag satt och lyssnade på radion, var så sjukt spännande att höra alla streckmatcher

• skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-07 00:02:47 följande:
    bcsvensk: hehe och en annan var inte ens påtänkt då ;PMina föräldrar hade väl just träffats då ungefär...
    hahaha och mina föräldrar hade typ fyra ungar då och 15 ungar bakom sej Dom träffades -66 och då mamma dog -05 så hade dom alltså varit ihop 39 år...ganska länge...F*n bara å inse...tiden går....Fast,tack å lov för de får man väl säga oxå
  • maltazar

vänta lite.. hur många syskon har du? :O 4+15 -dig?

skrutteluttan74 skrev 2008-03-07 12:17:40 följande:
    hahaha och mina föräldrar hade typ fyra ungar då och 15 ungar bakom sej Dom träffades -66 och då mamma dog -05 så hade dom alltså varit ihop 39 år...ganska länge...F*n bara å inse...tiden går....Fast,tack å lov för de får man väl säga oxå
  • verrron

bcsvensk: Ja, vi har ju iaf dem att umgås med

Har de funkat bra att ha barnen på dagis trots deras sjukdomar?
    Här funkar de dåligt o lillan är sjuk hela tiden

Hoppas ni mår bra idag? Blir det nåt kalas tro?

• skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-07 12:27:18 följande:
    vänta lite.. hur många syskon har du? :O 4+15 -dig?
    hahahahah....Jo just de...15....15 åR ska de ju va så klart...
    Vi är dock bara fyra syskon och jag är yngst...15...jo,jäklar åh...nä,nä...Fel,fel...Fyra syskon och  15 År alltså
  • skrutteluttan74
    verrron skrev 2008-03-07 13:42:52 följande:
    bcsvensk: Ja, vi har ju iaf dem att umgås med Har de funkat bra att ha barnen på dagis trots deras sjukdomar? Här funkar de dåligt o lillan är sjuk hela tiden Hoppas ni mår bra idag? Blir det nåt kalas tro?
    Här har det funkat si så där också...med hon som blir 12 var det sämst och hon som är 5 nu har det funkat kanon sista året,men det 'är väl antagligen för att de mina två blivit mindre infektions känsliga med åldern,eller kanske mer vana...vet inte..
    Men det funkar ju,de märker ni med antar jag..:men de är tufft...

Jodå ,det blev kalas för tur i oturen så var de vi skulle till lika snörvliga som ungarna,så de var som lungt då...
  • maltazar

haha okej :)

skrutteluttan74 skrev 2008-03-07 22:45:57 följande:
    hahahahah....Jo just de...15....15 åR ska de ju va så klart...Vi är dock bara fyra syskon och jag är yngst...15...jo,jäklar åh...nä,nä...Fel,fel...Fyra syskon och  15 År alltså
Svar på tråden ***Skelleftetråden***