• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Soulie
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-09 12:14:11 följande:
    Är det ngn av er som brukar se Miami Ink ??Serien om tatuerarna ?? ...Alltså vilka grejor dom gör...helt fantastisgt duktiga är dom
    impad av dom oxå, kommer en ny serie nu med kat von d (gammal i usa dock) och dom är mkt duktigare tycker jag, 1 kille o resten tjejer som tatuerar (:
  • Peda

Jopp !=) Är så sugen att göra en tredje jag.. en med mina barns namn på nåt fint vis .
    Synd bara det gör sååå ont!! =) Jag är hyper känslig för smärtan.

skrutteluttan74 skrev 2008-03-09 12:14:11 följande:
    Är det ngn av er som brukar se Miami Ink ??Serien om tatuerarna ?? ...Alltså vilka grejor dom gör...helt fantastisgt duktiga är dom
  • skrutteluttan74
    Soulie skrev 2008-03-09 12:38:45 följande:
    impad av dom oxå, kommer en ny serie nu med kat von d (gammal i usa dock) och dom är mkt duktigare tycker jag, 1 kille o resten tjejer som tatuerar (:
    Jopps...vi ska kolla den ikväll vid kl.19...grymt suveräna är dom
  • skrutteluttan74
    Peda skrev 2008-03-09 13:39:37 följande:
    Jopp !=) Är så sugen att göra en tredje jag.. en med mina barns namn på nåt fint vis .Synd bara det gör sååå ont!! =) Jag är hyper känslig för smärtan.
    Jag vill oxå göra ngt med kidzens namn,vi diskuterade jag och maken,han vill ha bild på skuldran...
  • Kixi

vill också ha en till....men jag tror att jag ska ta och fixa till den jag har först....börjar se så trist ut...har en orm som slingrar sig neråt på ena skuldran och den börjar se grön ut så jag funderar på att göra om den till en drake...det är tatueringsprojekt nr.1...sen vill jag nog ha nåt mer också...men jag vet inte vad än....

• hally

Vi har ett hus
    Och några grundmålade tak och tapetrivna väggar
    Och ett bubbelbad och trevliga grannar
    Inte roligt att komma tillbaka hit till lgh nu längre, flyttar nog snarast, bara vi får undan slip-dammet.

kobra: Åkte förbi och såg ert fina hus idag!
    Lite ensamt men det såg ut att vara fler på G.

Hoppas ni alla har en fortsatt trevlig helg!

• skrutteluttan74
    Kixi skrev 2008-03-09 19:14:40 följande:
    vill också ha en till....men jag tror att jag ska ta och fixa till den jag har först....börjar se så trist ut...har en orm som slingrar sig neråt på ena skuldran och den börjar se grön ut så jag funderar på att göra om den till en drake...det är tatueringsprojekt nr.1...sen vill jag nog ha nåt mer också...men jag vet inte vad än....
    Du låter som oss andra tycker jag

Det var en som frågade om "Min" var en gnuggis,jag ritade den lite snabbt och visade hur jag ville ha den,så det enda han som tatuerade mej gjorde,var att "göra om ändarna" för att kunna bygga ut den så att säga...
    SAmma höst ritade mamma en egen oxå,hon dog för snart tre år sedan och jag skulle vilja ha den andra hon ritade,men vi hittar inte den bilden,så det är väl inte meningen antar jag ...
  • kobra

hally, trevligt..ni får väl ta och svänga förbi i sommar ocså när det kanske börjar vara klart för inflytt, tjejerna vill säkert träffa nadja

Svar på tråden ***Skelleftetråden***