• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Sarah81

Ang tatueringar så har jag just hittat  mitt nästa motiv . Det är en kopia på en tatuering  av Doc Forest ( Han är en legend i tatuerings kretsar)..Originalet sitter på min pappa

A life lived in fear is a life half lived
  • skrutteluttan74
    Sarah81 skrev 2008-03-09 21:22:06 följande:
    Ang tatueringar så har jag just hittat  mitt nästa motiv . Det är en kopia på en tatuering  av Doc Forest ( Han är en legend i tatuerings kretsar)..Originalet sitter på min pappa
    Coolt HAr du seriösa tankar alltså på att göra den ??
  • artch

Så sugen man blir på att skaffa en till tatuering. Men jag vet inte vad jag vill ha för motiv.

• Sarah81
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-09 23:11:09 följande:
    Coolt HAr du seriösa tankar alltså på att göra den ??
    Jupp farsans tatuering är så himla fin +att om jag vill kan jag kombinera ihop den med ungarnas namn. Sen blev jag ännu mer såld då farsan berättade att doc forest gjort den..
    A life lived in fear is a life half lived
  • Mammasknodd

Åh, jag vill också göra en till tatuering. Tänkte följa trenden och tatuera in barnens namn... Men jag kan inte komma på hur och var....

Någon som har några förslag... Jag har en marsupulami på högerarmen och en drake på höger axel.... Vill inte ha ngt på vänster armen dock... så vart ska jag sätta barnenes namn och hur?...

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • skrutteluttan74
    Sarah81 skrev 2008-03-10 13:36:18 följande:
    Jupp farsans tatuering är så himla fin +att om jag vill kan jag kombinera ihop den med ungarnas namn. Sen blev jag ännu mer såld då farsan berättade att doc forest gjort den..
    Jo det kan jag tro att du blev mer såld då

Nu fick jag mess från maken igen, nu var visst skeppet "inomskärs" och på väg mot hamn med bogserbåt...tragisgt,han åkte ut förra veckan ,nu får han förmodligen komma hem igen...
  • skrutteluttan74
    Mammasknodd skrev 2008-03-10 13:43:33 följande:
    Åh, jag vill också göra en till tatuering. Tänkte följa trenden och tatuera in barnens namn... Men jag kan inte komma på hur och var.... Någon som har några förslag... Jag har en marsupulami på högerarmen och en drake på höger axel.... Vill inte ha ngt på vänster armen dock... så vart ska jag sätta barnenes namn och hur?...
    Skulderbladet kanske, eller närmast hjärtat ??
  • Ugglans mor

Hej hej alla glada och morgonpigga!
    Tänkte bara skriva en liten rad här när jag ändå är uppe den här tiden. Och nej, det är inte så att jag vaknat nu och redan har sovit i några timmar. Och nej, jag är inte vaken så här länge för att jag tex jobbar eller har haft passionerat sex fram till nu. Nej nej om det ändå hade varit så kul.

Anledningen till att jag är uppe fortfarande och inte har sovit nått sen jag steg upp i går morse är att jag har just kört in till stan och hem igen för att köpa coca cola och blåbärssoppa. Blåbärssoppa fanns förövrigt varken på Shell eller Statiol. Det verkar som om vi inte är de enda som har magsjuka i huset.

Tycker så synd om min lilltjej. Hon har magsjuka för första gången i sitt liv. Visst hon har kräkts även efter bebisåldern, men då har det kommit en gång sen har hon mått bra. Fatta nu chocken av att det bara fortsätter komma till det inte finns kvar nått mer i magen och sen fortsätter kroppen ändå att försöka kräkas..

Ja, nu har ni fått en liten beskrivning av hur magsjuka är.. precis som om ni inte visste det.. Ni får förlåta mitt väldigt trötta huvud.

• Peda

pissypopi: Fy så jobbigt för lilla tösen!! =( Hoppas hon kryar på sej fort. Skickar en kram till henne och mamma som får vara uppe med henne på natten. (Inte ens vi med bäbis är uppe den tiden! =) )

Svar på tråden ***Skelleftetråden***