• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Smultronet12

xylifon: Orkar och orkar, men det är ett jobb. Kan inte bara säga upp mig utan ett nytt jobb och MÅNGA jobb har jag sökt. Som nu senaste, som var jag en av tre kvar i slutet, men jobbet gick ändå inte till mig. Känns surt, dels för att jag var så himla nära att få ett nytt, ett drömjobb för mig och dels för att jag fortfarande måste slava under tanten.

• varfördåför

ok..för enligt det jag har hört så går det inte att trivas där, +att lönen är så dålig såatt man ändå inte kan försörjasig på den!

• Smultronet12

felicia6: Joo, men det tog lång tid innan 10-öringen ramla ner och jag fattade att han var din man..

• Pumpkin

När jag jobbade där hade jag ingen möjlighet att sluta, det kryllade inte av jobb direkt. Men sen vart det ju flytt, så då blev det ju ganska naturligt att sluta

xylifon skrev 2008-03-16 11:53:21 följande:
    varför har ni inte slutat på xzakt,jag vet ju massorso har slutat därifrån,hurårkar ni stanna?
    Smultronet: Med tanke på hur många som jobbar på Xzakt så behöver du nog inte känna dig ensam Men jag lider med dig, det vet du!
  • Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-16 11:57:17 följande:
    ok..för enligt det jag har hört så går det inte att trivas där, +att lönen är så dålig såatt man ändå inte kan försörjasig på den!
    Tony får ut mellan 11-13 000kr per månad där och det tycker då jag går att leva på Och jo, man kan trivas. Tony stortrivs med sina jobbarkompisar och med själva uppdraget i sig
  • Pumpkin

Typ så ja...

xylifon skrev 2008-03-16 11:57:17 följande:
  • varfördåför

jo, det ärju sant,fårman inget nytt så.. har bara tyckt att det vverkar gåsåbra förfolk att skaffa jobb just nu

• Felicia6
    Smultronet12 skrev 2008-03-16 11:57:40 följande:
    felicia6: Joo, men det tog lång tid innan 10-öringen ramla ner och jag fattade att han var din man..
    haha jaså?
    Du var inte på comhem-uppdraget va?
  • varfördåför

ok..jo 11-13000kan ju gåatt levapå, dt är ju typ som att jobba ivården. och trivs man så är det ju bra,men trivs man inteoch fårut "bara"11-13000 så känns det lite

Svar på tråden ***Skelleftetråden***