• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Felicia6
    Pumpkin skrev 2008-03-16 11:59:28 följande:
    Fast som Tony tycker: Det är absolut inget fel på kollegorna!
    Ja han älskar alla jobbarkompisar typ Dom är ett himla bra gäng
    xylifon skrev 2008-03-16 12:01:13 följande:
    ok..jo 11-13000kan ju gåatt levapå, dt är ju typ som att jobba ivården. och trivs man så är det ju bra,men trivs man inteoch fårut "bara"11-13000 så känns det lite
    För oss är det skitmycket pengar iaf, innan han började på xzakt hade han ut 5000kr per månad, så 8000kr extra är massa massa pengar för oss. Vi lever skitbra nu
  • Smultronet12

Felicia6: Nää, jag sitter på Finanas & Försäkrings området..

Sen så är det ju så också för mig i alla fall. Att jag jobber ju faktiskt med nånting som jag tycker om. Ja inte själva callcenter delen, men jag svarar för försäkringar och det vill jag hålla på med, men inte på Xzakt. Men det är ju rätt dumt at säga upp sig när man gör nåt som man vill hålla på med i framtiden och ta ett tex städjobb.
    Vad ska jag svara på intervjun då. Varför sa du upp dig från ett jobb där du fick göra det du ville?? Jaa, bättre för min "karriär" att vara kvar än att söka nåt som jag inte vill hålla på med..
    Men jag kommer nog att studera till hösten....

• Felicia6
    Smultronet12 skrev 2008-03-16 12:04:05 följande:
    Felicia6: Nää, jag sitter på Finanas & Försäkrings området.. Sen så är det ju så också för mig i alla fall. Att jag jobber ju faktiskt med nånting som jag tycker om. Ja inte själva callcenter delen, men jag svarar för försäkringar och det vill jag hålla på med, men inte på Xzakt. Men det är ju rätt dumt at säga upp sig när man gör nåt som man vill hålla på med i framtiden och ta ett tex städjobb.Vad ska jag svara på intervjun då. Varför sa du upp dig från ett jobb där du fick göra det du ville?? Jaa, bättre för min "karriär" att vara kvar än att söka nåt som jag inte vill hålla på med..Men jag kommer nog att studera till hösten....
    håller med dig totalt. Bättre sitta kvar då tills man får samma jobb på annat ställe och kan gå över så, än att behöva ta nåt riktigt skitjobb bara för man inte klarar av ledningen och så
  • varfördåför

jo, det gör ju lite skillnad felicia sant sant.. harblivit lite hemmablind

ochjagskaju inet säga något, mitt jobb är ju lite specielt också vad gäller typchefer och "arbetsmiljö" men jag trivs med det jag göroch medminaarbetskamrater,men jag ska ändå söka nytt jobb till hösten!

• Pumpkin

Ja jag skulle gärna ha tillbaka mina arbetskompisar, de har jag saknat sen jag slutade.

• Pumpkin

Ja jag skulle gärna ha tillbaka mina arbetskompisar, de har jag saknat sen jag slutade.

• Smultronet12

Pumpkin: Och vi har saknat dig...

• lilun

felicia6: tänkte höra ifall du har fått nå bra inredningsindeér till klädkamaren?
    själv så måste jag skrota mina planer på en walk in closet efter det är en ventilationstrumma (eller nå liknande) där jag hade tänkt riva väggen. så nu sitter jag och funderar hur jag nu ska göra där inne, fast jag måste nog vänta ett tag med alla inredningsideér som jag har eftersom vi måste köpa en ny bil.

• Annamus

Verkligen ingen som var intresserad av Tupperware alltså?

Svar på tråden ***Skelleftetråden***