• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Peda

smultronet: En behändig person för mej är en lättsam person.. eazy going liksom.. okomplicerad liksom.. =) Men du kanske får fråga vad han menade. Men jag tror helt klart det var positivt..skulle jag tagit det som.

Laoghaire och Skriv gärna en rad:Hej o välkommen ! =)

• Mochride
    Smultronet12 skrev 2008-03-16 18:48:50 följande:
    Laoghaire: Ringer ingen klocka tyvärr.. Men å andra sidan så börjar och slutar det så otroligt många människor att man har inte en chans att komma ihåg ens hälften..
    Det var ca 30 st som började samtidigt som jag. Omsättningen på personal är ju ganska stor på det där stället så det är nog många som hinner komma och gå innan alla märkt en
  • Peda

men xylifon, 10.000:- är väl bra i månaden?? Vad får du ut då du jobbar på macken?? Har jag fel jobb eller?? *hihi*

• maltazar

behändig är väl typ lätt att ha å göra med.

• madigan

Min hund dog i morse 14 år gammal...min lilla äskade hund som jag haft sen hon var 8 veckor

• Smultronet12

madigan: men stackare, beklagar bortgången. Jag "sörjer" fortfarande min katt och det var då 5år sen han dog..

• madigan
    Smultronet12 skrev 2008-03-16 19:35:06 följande:
    madigan: men stackare, beklagar bortgången. Jag "sörjer" fortfarande min katt och det var då 5år sen han dog..
    Ja de är så jobbigt, hon är på Djurvilan i Drängsmark.
  • Peda

TUPPERWARE TISDAG DEN 18 MARS, KLOCKAN 10.30

Japp! Detta är för daglediga! Inget stort partaj, väldans litet och trevligt faktiskt. Jag bjussar på lunch. Hemma hos mig alltså. Är det någon som vill komma? Skriv upp er här isf. Barnen e åxå välkomna såklart! Och om någon vill beställa utan att komma så kan man gå på www.tupperware.se och så skicka beställningen till mig på annamus@gmail.com

Vi kommer iaf:
    Annamus (Anna, Mattis och Anja)
    Id@,sander & emma

Svar på tråden ***Skelleftetråden***