• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • varfördåför

jaha, ok.. nää, det gör han ju inte, men det vet ju inte D, han tror ju att alla älskar S!

• Peda

*hihi* jag måste ju fråga, lät spännande definition!
    Hon vart fin tjejjan din.

Ugglans mor skrev 2008-03-19 08:15:56 följande:
    Nej det var inte så jag menade juh... utan mer att hon fick gå till en frisersalong och klippa sig hos nån vi inte känner.Emmy är som van vid sin mammas amatörklippningar hittils, inte som vissa andras barn som blir klippt av en utbildad frisör varje gång :-P
  • hally

Mina stackars barn har aldrig vart hos vare sej en låssas eller en riktigt frisör. De blir klippta av sin mor. Som vill väl, men kanske inte alltid lyckas...hrm.
    Tjejen vill ha långt hår som mor sin och gråter när man ska toppklippa 2 cm. Killen den stackarn har hockeyfrilla för hans hemska mor kan inte med att klippa av de fina lockarna i nacken.
    Vad ska det bli av dessa arma barn

Jag fick se en arg rubrik här på FL om hur hemska föräldrar det finns som båda jobbar heltid när barnen är små. Vaddå DÅLIGT SAMVETE jag har nu då?!?!

• Annamus

Tja, min storkille har blitt klippt en gång på salong och en gång av riktig frisör hemmavid. annars har det blivit mamma som klippat. Ofta med klippmaskin. En gång blev det lite... hrm... fel. Hade ställt in på rätt längd. Klippte. Blev bra men var lite strån över. Tog upp maskinen igen och klippte, men då hade jag skjutit IHOP den där som avgör hur långt det ska bli!!!! Så blev kortaste längden! Och han som e så mager åxå, han såg ut som en liten stackars cancersjuk kille! Folk tyckte ju synd om han! Ojjoj!

Hally: Ha inte dåligt samvete över det! Det är snarare föräldrarna det är synd om. Det är lätt man går i väggen för man ska jobba (i mitt fall plugga) och när man kommer hem ta igen all den tid man förlorat och man ska vara en sååå bra mamma att det inte finns en sekund över att sätta sig ner och vara bara männska liksom... Nä barnen klarar sig nog bättre, dom har ju folk omkring sig hela tiden som är, inte lika bra som mamma och pappa, men himla fina och roliga och dugliga för det mesta. :)

• maritmedm
    hally skrev 2008-03-19 10:13:27 följande:
    Mina stackars barn har aldrig vart hos vare sej en låssas eller en riktigt frisör. De blir klippta av sin mor. Som vill väl, men kanske inte alltid lyckas...hrm.Tjejen vill ha långt hår som mor sin och gråter när man ska toppklippa 2 cm. Killen den stackarn har hockeyfrilla för hans hemska mor kan inte med att klippa av de fina lockarna i nacken. Vad ska det bli av dessa arma barn Jag fick se en arg rubrik här på FL om hur hemska föräldrar det finns som båda jobbar heltid när barnen är små. Vaddå DÅLIGT SAMVETE jag har nu då?!?!
    Oftast så jobbar man ju heltid för att det är dt som krävs av en. Skulle man kunna välja fritt hur mkt man jobbar så skulle säkert många välja annan procent än idag.

Klipper min flicka själv å. Hon har rätt tacksamt hår, är bara överhåret som är rakt, annars är hon lockig så syns inte om det blir en liten skavank.
  • varfördåför

jag klipper alla mina pojkar.. och alvin brukar jag klippa lite mer avanserat hehe.. fråga peda, hon skulle anställa mig p sin salong direkt för att jag är så ducktig

• hally

Ja hade jag fast jobb skulle jag ta ut föräldradagar varje vecka. Men nu har jag en proj-.anst och efter att ha vart arbetssökande i flera år vill man ju visa att man vill ha jobb.

• varfördåför

jo, marit, lite hemmablind, _(eller massa, massa) men jag gillar hans status på face book idag

• Peda

Xylifon: ja undrar med vadå för fika??
    *nyfiken*

Annamus skrev 2008-03-19 10:02:11 följande:
    Maritmedm: Vad är det för fika du pratar om? Har jag missat nåt?
Svar på tråden ***Skelleftetråden***